اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فنی و حرفه‌ای کردستان:

مشکلات مربیان فنی و حرفه‌ای کردستان برطرف می‌شود

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان کردستان گفت: تلاش می‌کنیم تا هرچه زودتر مشکلات مربیان آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در استان را برطرف نماییم.

مشکلات مربیان فنی و حرفه‌ای کردستان برطرف می‌شود

سیدجمیل احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج به تشریح مشکلات مربیان آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در استان کردستان پرداخت و اظهار داشت: عیدی و پاداش مربیان حق‌التدریس از حقوق آن‌ها کسر می‌شود ولی پس از آن به حسابشان واریز می‌شود.

وی ضمن اشاره به افزایش حق‌التدریسی مربیان تصریح کرد: این مهم یکی از مواردی است که چند مدت پیش هم در اداره‌کل مطرح شد ولی ما باید به دنبال پیدا کردن راه‌هایی باشیم که درآمد مربیان افزایش پیدا کند.

احمدی افزود: مربیان رسمی که خارج از ساعت کار تدریس به عنوان آزمون‌گر ناظر و مراقب در فرآیند باشند طبق دستورالعمل حقوق آن‌ها پرداخت می‌شود.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای کردستان با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های اصلی سازمان تبدیل وضعیت مربیان است، گفت: طبق قانونی که در مجلس شورای اسلامی تصویب شد متاسفانه با توجه به تغییرات دولت، فعلاً این موضوع متوقف شده ولی هر وقت اعلام شود از طریق رسانه‌ها اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی افزود: در جلسه‌ای که با تامین اجتماعی داشتیم قرار شد مشکلات مربیان حق‌التدریسی که بیمه‌ آنها به طور کامل پرداخت نمی‌شود رفع کنند و از طریق این سازمان بیمه آن‌ها پرداخت شود.

احمدی دسترسی مربیان به منابع آموزشی را امری ضروری دانست و گفت: سعی داریم در سال آینده همه کارگاه‌ها را به اینترنت مجهز کنیم.

به گفته این مسئول، دلیل این مشکل نبود اعتبار بوده و به محض تزریق بودجه آن ‌را برطرف می‌کنیم.

احمدی تصریح کرد: همایش مقاله‌‌نویسی مربیان به صورت بین‌المللی برگزار می‌شود و مربیان می‌توانند در این مسابقات حضور داشته باشند.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای کردستان در پایان اذعان کرد: برای انتخاب مربی نمونه، مقاله‌نویسی یکی از آیتم‌های ارزشیابی است و آخرین فرصت ارسال آثار تا 30 دی ماه جاری اعلام شده است.

انتهای پیام/79019/س30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول