اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر ورزش و جوانان در کرمانشاه خبر داد

وجود 3 هزار و 230 پروژه نیمه‌تمام ورزشی در کشور

وزیر ورزش و جوانان از وجود 3 هزار و 230 پروژه ورزشی نیمه‌تمام در کشور خبر داد و گفت: برای تکمیل این پروژه‌ها با مشکل تخصیص بودجه‌ و اعتبارات مواجه‌ هستیم.

وجود 3 هزار و 230 پروژه نیمه‌تمام ورزشی در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمود گودرزی صبح امروز برای بازدید از وضعیت پروژه‌های عمرانی در حوزه ورزش و نشست با مسئولان هیئت‌های ورزشی وارد استان کرمانشاه شد.

وزیر ورزش و جوانان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر در کشور 3 هزار و 230 پروژه عمرانی نیمه‌تمام در حوزه ورزش وجود داشته و برای تکمیل این پروژه‌ها با مشکل تخصیص بودجه‌ و اعتبارات مواجه‌ هستیم.

گودرزی اعتبار لازم برای تکمیل پروژه نیمه‌تمام استادیوم 15 هزار نفری فوتبال شهر کرمانشاه را 7 میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: از این میزان 3 میلیارد تومان آن بدهی به پیمانکار است.

وی با اشاره به حمایت وزارت ورزش و جوانان برای تکمیل و پیشرفت طرح‌های عمرانی در حوزه ورزش، تصریح کرد: با توجه به روبه‌رو شدن با پایان سال تأمین اعتبارات این پروژه‌ها نیز با مشکلات فراوانی مواجه است.

وزیر ورزش و جوانان دهکده المپیک کرمانشاه را یک پروژه کلان ورزشی دانست و بیان داشت: این پروژه چند طرح دیگر را نیز پوشش داده است و برای تکمیل طرح‌های عمرانی ورزشی تمام تلاش خود را به‌ کار خواهیم گرفت.

گودرزی گفت: استخر قهرمانی و سالن 6 هزار نفری ولایت برای تکمیل شدن نیاز به اعتبارات فراوانی داشته و با استفاده از اعتبارات فاینانس، باید تا پایان دولت یازدهم به بهره‌برداری برسند.

انتهای پیام/2700/ل40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول