اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با مساعدت پارس جنوبی انجام می‌شود؛

اعزام تیم فوتبال 7 نفره بوشهر به مسابقات کشوری

سرمربی تیم هفت نفره فوتبال استان بوشهر از اعزام پنج روزه تیمش با مساعت مالی پارس جنوبی به مسابقات کشوری خبر داد.

اعزام تیم فوتبال 7 نفره بوشهر به مسابقات کشوری

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سید علی بکا صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: 27 دی‌ماه عازم مسابقات لیگ کشوری هستیم که هزینه‌های رفت و برگشت تیم ما بسیار بالا است و بعضی مواقع تیم در شرایط سختی برای تمرینات و اعزام‌ها و اردوها قرار می‌گیرد.

وی در ادامه با بیان اینکه بضاعت هیئت ورزشی مرتبط با ما خوب و کافی نیست، بیان کرد: در جلسه‌ای که با  مدیرعامل شرکت پارس جنوبی داشتیم، قرار بر این شد که با مساعدت پارس جنوبی ما به این مسابقات پا بزاریم.

سرمربی تیم هفت نفره فوتبال استان بوشهر در ادامه اضافه کرد: ما به مدت پنج روز به مسابقات اعزام خواهیم شد و مسابقات را به صورت متمرکز انجام می‌دهیم و 2 بهمن ماه، تیم به بوشهر می‌آید.

وی اعلام کرد: حدوداً یک ماه دیگر در 27 بهمن ماه، بوشهر میزبان مسابقات برگشت است.

بکا تصریح کرد: ما در این دوره از مسابقات رفت، به خرم‌آباد اعزام می‌شویم و تعداد چهار بازی انجام می‌دهیم و از زحمات رئیس هیئت فوتبال استان و مدیرکل بهزیستی بوشهر که کمک حال تیم بودند، تشکر می‌کنم.

تیم بوشهر 12 بار قهرمان فوتبال جانبازان ایران شد

وی بیان داشت: با توجه به اینکه 17 سال از عمر فوتبال هفت نفره جانبازان و معلولین می‌گذرد، تیم بوشهر تاکنون 12 بار قهرمان ایران را کسب کردیم و این مقام‌ها یک رتبه و رکورد است.

سرمربی تیم هفت نفره فوتبال استان بوشهر در پاسخ به این پرسش که تاکنون بنیاد شهید و امور ایثارگران در زمینه اعتبارات و مساعدت‌های مالی این تیم را همراهی کردند، اظهار کرد: نه، هنوز ما با این عزیزان جلساتی را نداشتیم، ولی هیئت ورزشی جانبازان استان دارای 8 رشته ورزشی است که توسط اداره کل ورزش و جوانان بوشهر تغذیه می‌شود، اما یک هیئت که در خانواده خود هشت رشته ورزشی دارد، قطعاً نمی‌رسد و نمی‌تواند که رشته‌های زیر مجموعه خود یک نگاه خوب داشته باشد.

 بکا در ادامه افزود: برای تداوم کسب مقام برتری در کشور نیازمند توجه و عنایات مسئولان استانی هستیم و امیدواریم که استاندار بوشهر هم بتوانند در راستای مساعدت مالی تیم را همراهی بکنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همینطور که پارس جنوبی تیم دریانوردان ساحلی را تحت پوشش قرار داده است و طبق هماهنگی انجام شده با نصوری مدیرعامل پارس جنوبی قرار بر این شد که تیم فوتبال هفت نفره جانبازان و معلولین استان بوشهر زیر چتر حمایتی پارس جنوبی قرار بگیرد.

انتهای پیام/66006/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول