اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اداره‌ کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی اعلام کرد

محکومیت مؤسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج در تعزیرات حکومتی مشهد

تعزیرات حکومتی خراسان رضوی مؤسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج مشهد را به اتهام احتکار 400 تن برنج و عدم اعلام موجودی به پرداخت یک میلیارد ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم کرد.

محکومیت مؤسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج در تعزیرات حکومتی مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، روابط عمومی اداره‌ کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی اعلام کرد: به دنبال گزارش منابع آگاه به این اداره‌ کل مبنی بر دپوی غیر قانونی مقادیر قابل توجهی انواع برنج هندی در انباری واقع در یکی از مناطق اطراف مشهد، پرونده‌ای در این خصوص تشکیل شد و موضوع در دستور شعب این اداره ‌کل قرار گرفت.

این انبار در منطقه خین‌عرب مشهد قرار گرفته و به عنوان انبار آهن آلات مورد استفاده واقع می‌شد که با تحقیقات به عمل آمده مشخص شد متعلق به مؤسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج بوده که کاملاً فاقد وجاهت لازم برای نگهداری کالای مذکور بوده است.

بنابراین گزارش، شعبه دوازدهم تعزیرات حکومتی مشهد جهت استماع دفاعیات؛ متهم پرونده را احضار نمود که به دلایل واهی از حضور در شعبه خودداری نموده و نهایتاً وکیل پرونده در شعبه مذکور حاضر شد.

بر اساس گزارش واصله بیش از 400 تن برنج در این انبار کشف و توقیف شد که شعبه با توجه به دفاعیات بلاوجه متهم تخلف انتسابی را محرز دانسته و بر همین اساس مدیر عامل این مؤسسه را به اتهام احتکار و عدم اعلام موجودی به پرداخت یک میلیارد ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت و عرضه کالا به نرخ رسمی محکوم کرد.

لازم به ذکر است که مدیر عامل این موسسه به هیچ وجه در جلسات رسیدگی در شعبه حاضر نشده و با توجه به اتمام مهلت قانونی رأی صادره قطعیت یافته و لازم‌الاجرا است.

انتهای پیام/2202/ط/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول