اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته دوازدهم رخ داد

لغو مسابقه سفیر قم به دلیل اخراج شهرداری همدان از لیگ

مسابقه تیم‌های والیبال سفیر قم و شهرداری همدان در لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور به دلیل اخراج رقیب همدانی از این رقابت‌ها لغو شد.

لغو مسابقه سفیر قم به دلیل اخراج شهرداری همدان از لیگ

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون والیبال کشورمان دیدارهای هفته سوم از دور برگشت مسابقات قهرمانی لیگ دسته اول والیبال مردان باشگاه‌های کشور چهارشنبه هجدهم دی ماه با شش بازی در دو گروه پیگیری شد.

در حالی که 18 تیم در دو گروه برگزار کننده بازی‌های این فصل از لیگ دسته اول والیبال مردان قهرمانی باشگاه‌های کشور هستند، دو تیم شهرداری همدان و شهرداری کرج از این رقابت‌ها کنار گذاشته شدند و رقیبان آنان این هفته استراحت داشتند.

تیم والیبال شهرداری همدان یکی از تیم‌های حاضر در گروه دوم از مرحله مقدماتی پیکارهای فصل جاری لیگ دسته اول والیبال مردان باشگاه‌های کشور است که در هفته سوم از دور برگشت این رقابت‌ها قرار بود میزبان تیم والیبال سفیر قم باشد اما به دلیل تصمیم انضباطی فدراسیون والیبال مبنی بر اخراج این تیم از لیگ دسته اول، این بازی برگزار نشد.

بدین ترتیب تیم سفیر قم به همدان نرفت و این هفته استراحت کرد تا بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون والیبال کشورمان در هفته سوم از نیم فصل دوم مرحله گروهی رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال مردان باشگاه‌های کشور شهرهای خورموج، اصفهان و سیرجان میزبان دیدارهای گروه نخست این رقابت‌ها باشند.

همچنین در گروه دوم که تیم سفیر قم حضور دارد این هفته شهرهای دزفول، ارومیه و گنبد میزبان بودند و طبق برنامه تیم والیبال فولاد عظیمی گنبد صدرنشین این رقابت‌ها میزبان تیم شهدای ورزش کرمانشاه قعرنشین این رقابت‌ها بود که سه بر یک به پیروزی رسید تا نماینده کرمانشاه در برابر صدرنشین شکست بخورد.

شهرداری دزفول تیم دوم جدول این گروه نیز میزبان شهرداری ملکان بود و به برتری رسید تا تیم والیبال شهرداری ملکان نیز در رتبه یکی مانده به آخر جدول باقی بماند و تیم شهدای مقاومت ارومیه برابر تیم مناطق نفت‌خیز جنوب 3 بر 2 به برتری رسید.

تیم والیبال سفیر قم با اینکه در دیدار هفته سوم از دور برگشت رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال مردان باشگاه‌های کشور برابر شهرداری همدان به میدان نرفت اما هم‌اکنون با کسب 12 امتیاز و یک بازی کمتر در مکان ششم رده‌بندی گروه دوم ایستاده است و منتظر دیدارهای هفته‌های آینده مانده تا بلکه به پلی اف رقابت‌های این فصل راه پیدا کند.

انتهای پیام/78002/ک30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول