اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سنندج:

ساماندهی فاضلاب نایسر نیازمند 44 میلیارد تومان اعتبار است

فرماندار سنندج گفت: براساس برآوردهای اولیه ساماندهی و دفع بهداشتی فاضلاب نایسر نیازمند 44 میلیارد تومان اعتبار است.

ساماندهی فاضلاب نایسر نیازمند 44 میلیارد تومان اعتبار است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ولی‌الله میرزایی‌اصل عصر امروز در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی این شهرستان اظهار کرد: برای مقابله با موضوعاتی که تهدیدکننده سلامت مردم و بهداشت عمومی است، باید بدون اغماض و قاطعیت برابر قانون اقدام کرد. 

وی با بیان اینکه قوانین و دستورالعمل‌های موجود ظرفیت‌های خاصی را در خصوص مسائل بهداشت عمومی تعیین کرده است، گفت: این قوانین اختیارات زیادی در این حوزه به دستگاه‌های اجرایی داده است.

فرماندار سنندج افزود: مسئولان و متولیان امر باید با تبعیت و توجه به این اختیارات با جدیت و قاطعیت و به صورت مستمر و مداوم به این موضوع ورود پیدا کنند و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نباشند.

میرزایی‌اصل در ادامه با بیان اینکه بخش عمده فاضلاب شهر سنندج به صورت بهداشتی و اصولی دفع و وارد تصفیه‌خانه می‌شود خاطرنشان کرد: ساماندهی فاضلاب نواحی منفصل شهری از جمله نایسر و روستاهای تابعه نیز باید به صورت جدی در دستور کار قرار گیرد.

به گفته وی، عدم ساماندهی فاضلاب نواحی منفصل شهری موجب آلودگی روان آب‌های منطقه و تهدیدی برای اراضی کشاورزی و شهروندان خواهد شد.

فرماندار سنندج با اعلام اینکه بر اساس برآوردهای اولیه ساماندهی و دفع بهداشتی فاضلاب نایسر نیازمند 44 میلیارد تومان اعتبار است، اضافه کرد: مطالعات و بررسی‌های لازم برای یافتن راهکار مناسب به منظور اتصال فاضلاب نایسر با شبکه اصلی فاضلاب شهر سنندج باید در دستور کار قرار گیرد.

میرزایی‌اصل خواستار بررسی و حساسیت ویژه دستگاه‌های اجرایی ذیربط برای مقابله و اتلاف حیوانات ناقل بیماری‌های خطرناک در سطح شهر و روستاها شد و تصریح کرد: اتخاذ راهکارهایی مناسب برای پیگیری مصوبات جلسات این کارگروه و حصول نتیجه مطلوب در این راستا امری ضروری است.

انتهای پیام/79002/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول