اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور خبر داد

ارائه رایگان خدمات درمانی به 1.8 میلیون مددجوی کمیته امداد

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور از ارائه رایگان خدمات درمانی به 1.8 میلیون مددجوی کمیته امداد خبر داد.

ارائه رایگان خدمات درمانی به 1.8 میلیون مددجوی کمیته امداد

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، علی محمد ذوالفقاری بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کمیته امداد یک نهاد خدمات‌رسان است و بیشترین خدمات را به جامعه هدف ارائه می‌کند.

وی افزود: در چند سال اخیر حجم و کیفیت خدمات کمیته امداد رشد محسوسی داشته و این خدمات با تنوع بیشتری به مددجویان تحت پوشش ارائه می‌شود.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور با تاکید بر اهمیت ایجاد اشتغال پایدار مددجویان یادآور شد: ایجاد اشتغال پایدار مددجویان امری مهم و لازم است و موجبات خودکفایی خانواده‌های تحت پوشش می‌شود.

ذوالفقاری بیان کرد: بیمه مددجویان تحت پوشش امری بسیار مهم و تاثیرگذار است و با همه توان برای بیمه کردن مددجویان اقدامات لازم را انجام می‌دهیم.

وی با بیان اینکه 1.5 میلیون نفر از مددجویان کمیته امداد بیمه خدمات درمانی هستند گفت: این تعداد از افراد تحت پوشش تمام خدمات درمانی را به صورت رایگان دریافت می‌کنند.

این مسئول یادآور شد: بر اساس آمار و ارقام موجود همچنین تعداد 350 هزار نفر از مددجویان کمیته امداد نیز تحت حمایت بیمه تامین اجتماعی قرار دارند و در مجموع یک میلیون و 850 هزار مددجوی کمیته امداد در سراسر کشور از خدمات رایگان درمانی برخوردار هستند.

ذوالفقاری بیان کرد: کسانی که بیمه تامین اجتماعی هستند نیز علاوه بر دریافت رایگان خدمات درمانی از مزایای دریافت مستمری نیز بهره‌مند می‌شوند.

وی ابراز داشت: حمایت از افراد تحت پوشش در تمام زمینه‌ها انجام می‌شود و به گونه‌ای عمل می‌کنیم که مددجویان هیچ دغدغه‌ای در بحث مسکن و بهداشت و درمان و تحصیل داشته باشند.

انتهای پیام/2451/ک20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول