اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست کمیته امداد کشور خبر داد

ایجاد 120 هزار شغل جدید برای مددجویان کمیته امداد کشور

سرپرست کمیته امداد کشور از ایجاد 120 هزار شغل جدید برای مددجویان کمیته امداد کشور خبر داد.

ایجاد 120 هزار شغل جدید برای مددجویان کمیته امداد کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، حسین انواری ظهر امروز در جمع خبرنگاران در عسلویه اظهار داشت: کمیته امداد خدمات متنوع و ارزشمندی به جامعه هدف ارائه می‌کند و روز به روز شاهد بهبود کیفیت خدمات در این حوزه هستیم.

وی افزود: کیفیت‌بخشی به خدمات و رضایتمندی جامعه هدف مهم‌ترین برنامه کمیته امداد است و تلاش می‌کنیم در این مسیر به اهداف و برنامه‌های مورد نظر باشیم.

سرپرست کمیته امداد کشور با تاکید بر اهمیت ایجاد اشتغال پایدار مددجویان خاطرنشان کرد: ایجاد اشتغال پایدار و خودکفایی مددجویان در دستور کار کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار دارد و در این مسیر اهتمام ویژه‌ای داریم.

انواری از ایجاد 120 هزار شغل جدید برای مددجویان کمیته امداد کشور خبر داد و تصریح کرد: امسال با تلاش و برنامه‌ریزی صورت گرفته بیش از 120 هزار شغل جدید برای مددجویان تحت پوشش ایجاد می‌شود و در واقع 120 هزار خانوار خودکفا خواهند شد.

وی اضافه کرد: سال گذشته برای بیش از 300 هزار مددجو شغل ایجاد شد و این روند با شتاب بیشتری تداوم دارد.

سرپرست کمیته امداد کشور بیان کرد: هم‌اکنون تعداد 4 میلیون و 200 هزار مددجو در قالب یک میلیون و 750 هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند و از خدمات مستمر این نهاد بهره‌مند هستند.

وی ابراز داشت: همچنین در حال حاضر 800 هزار دانش‌آموز و یک میلیون زن سرپرست خانوار از خدمات این نهاد برخوردار هستند که خدمات مطلوبی به این عزیزان ارائه می‌کنیم.

انواری یادآور شد: بر اساس آمار و ارقام موجود، بیش از 1.5 میلیون سالمند و 350 هزار یتیم نیز در سراسر کشور تحت پوشش خدمات کمیته امداد قرار دارند.

وی از اشتغال 111 مددجوی کمیته امداد در پارس جنوبی خبر داد و گفت: با تلاش انجام گرفته توسط کمیته امداد و همکاری مسئولان در پارس جنوبی، 111 مددجوی این نهاد در پارس جنوبی مشغول به کار شده‌اند که اهمیت زیادی دارد.

انواری تاکید کرد: خوداشتغالی از مهم‌ترین کارهای کمیته امداد کشور است و در حوزه خودکفایی و ایجاد اشتغال پایدار مددجویان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

وی اضافه کرد: از خیران و مردم مومن و مسلمان ایران اسلامی می‌خواهیم کمیته امداد را در امر خدمات‌رسانی بهینه به جامعه هدف همراهی کنند.

انتهای پیام/2451/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول