اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان:

ارتقاء سطح بصیرت جامعه بهترین راهکار مقابله با دشمنان است‌

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: ارتقاء سطح بصیرت دینی و سیاسی جامعه بهترین راهکار برای مقابله با توطئه‌های دشمنان است.

ارتقاء سطح بصیرت جامعه بهترین راهکار مقابله با دشمنان است‌

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام محسن حیدریان عصر امروز در نشست اعضای و مسئولان بسیج طلاب استان که با حضور نماینده ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس در سنندج، برگزار شد، اظهار کرد: ایجاد شکاف در بین مسلمانان یکی از مهم‌ترین اهداف دشمنان برای ضربه‌زدن به اسلام است.

وی با بیان اینکه دشمنان اصل اسلام را هدف قرار داده‌اند، گفت: ارتقای سطح بصیرت دینی و سیاسی و افزایش وحدت اسلامی بزرگ‌ترین سلاح ملت‌های مسلمان در برابر هجمه‌های شوم دشمنان است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان خاطرنشان کرد: نقش روحانیون و علمای دینی در این راستا با توجه به تاثیرگذاری که روی اقشار مختلف جامعه دارند پررنگ و تاثیرگذار است.

حیدریان با بیان اینکه تبیین و نشر آموزه‌های دینی و اسلامی مهم‌ترین اولویت جامعه روحانیت در طول تاریخ اسلام و انقلاب اسلامی بوده است، گفت: علما و روحانیون همواره منشا پایبندی مردم به احکام الهی و دینی بوده‌اند.

به گفته وی، مبارزه با انحرافات، بدعت‌های و خرافات دینی از دیگر رسالت‌های جامعه روحانیون و علمای دینی در طول تاریخ بوده و در این راستا صدها روحانی خون پاکشان را تقدیم انقلاب کرده‌اند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان با اشاره به تبلیغات گسترده دشمنان برای گرفتن هویت دینی از جوانان ایران اسلامی گفت: فروپاشی خانواده‌های مسلمان و ایجاد تعارض بین آموزه‌های دینی از اهداف اصلی دشمنان برای خشکاندن ریشه‌های اسلام است.

حیدریان به نقش بسیج روحانیون در راستای تحقق اهداف انقلاب و دیگاه رهبران این نظام پرداخت و بیان داشت: بسیج روحانیون طبق فرمایش امام خمینی(ره) از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است که باید به آن توجه داشته باشیم.

وی با بیان اینکه در بحث بسیج طلاب شاهد فراز و فرودهای بسیاری بوده‌ایم اظهار کرد: تلاش در راستای توسعه فعالیت‌های بسیج طلاب با توجه به ظرفیت‌ها و توانایی‌های موجود در بدنه آن امری ضروری است.

به گفته نماینده ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان، بسیج طلاب و روحانیون می‌تواند سکاندار خوبی برای هدایت فکری، روحی و روانی اقشار مردم و پرچمدار مبارزه با آسیب‌ها و معضلات موجود در جامعه باشد.

حیدریان با اشاره به نقش‌آفرینی‌های بسیج از آغاز تشکیل انقلاب تاکنون گفت: بسیجیان در عرصه دفاع مقدس با گذشت از جان و مالشان نقش خود را به خوبی ایفا کردند و مانع از تحقق اهداف شوم دشمنان شدند.

وی تصریح کرد: نقش‌آفرینی‌های بسیج با پایان جنگ تحمیلی در عرصه سازندگی خود را نشان داد و امروز نیز بسیجیان غیور ایران اسلامی با فتح قله‌های فرهنگی و علمی موجب اقتدار و سرافرازی ملت در جهان شده‌اند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس به توطئه‌های شبانه‌روزی دشمنان در راستای ایجاد اختلال در وضعیت معیشتی، سیاسی و اعتقادی مردم اشاره کرد و بیان داشت: دشمنان قسم‌خورده نظام جمهوری اسلامی ایران امروزه تمام توان خود را برای به چالش کشاندن وضعیت معیشتی و اعتقادی مردم به کار گرفته‌اند.

حیدریان با بیان اینکه برخی افراد به دلیل نداشتن شناخت کافی شاید در این میدان دچار لغزش شوند، گفت: ارتقاء سطح بصیرت دینی و سیاسی و افزایش سطح شناخت مردم از اهداف دشمنان باید به عنوان یکی از مهم‌ترین اولویت‌ها مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: جامعه روحانیون به ویژه روحانیون و طلاب بسیجی باید مسائل و مشکلات را به خوبی برای مردم تبیین کنند تا خدای ناکرده در میدان‌های مه‌آلود تفرقه‌اندازی‌های دشمنان دچار لغزش نشوند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان شناخت کافی مسلمانان از اعتقادات همدیگر را بهترین راهکار برای مقابله با توطئه‌های تفرقه‌افکنانه دشمنان دانست و گفت:‌ آشنایی به علوم روز و داشتن اطلاعات کافی برای پاسخگویی به شبهات جامعه باید مورد توجه علما و روحانیون قرار گیرد.

حیدریان در پایان ضمن گرامیداشت ماه ربیع‌الاول و تبریک پیشاپیش هفته وحدت به مسلمانان جهان گفت: این هفته ظرفیت بسیار خوبی برای ارتقاء هر چه بیشتر وحدت در بین مسلمانان جهان است.

انتهای پیام/79002/ش40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول