اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تاکستان خبر داد

حمایت دانشگاه آزاد تاکستان از پژوهش‌های برتر

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تاکستان گفت: گسترش حمایت از طرح‌های برتر پژوهشی و تقویت نخبگان در دستور کار دانشگاه آزاد اسلامی تاکستان قرار گرفته است.

حمایت دانشگاه آزاد تاکستان از پژوهش‌های برتر

محمد بهرام‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تاکستان اظهار داشت: تلاش به منظور گسترش عرصه پژوهش در محیط دانشگاه به عنوان یکی از ارکان مهم و محوری دانشگاه آزاد اسلامی مطرح است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان ابراز داشت: تعمیق بیشتر دانسته‌های دانشجویان با امور پژوهشی و مدارهای علمی نیازی است که با حمایت بیشتر از سوی مسئولان امر انجام می‌شود.

این مسئول با تأکید بر اینکه دانشگاه آزاد گام‌های اثرگذاری را برای برنامه‌سازی و بهینه‌ کردن فرصت‌های دانشجویی برداشته است، ابراز داشت: گسترش حمایت‌های اعتباری و تقویت نخبگان جزو اولویت‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان با بیان اینکه برپایی نشست‌های مختلف برای اجرای سازوکارهای متناسب با نخبگان و پژوهشگران در تاکستان دنبال می‌شود بر ضرورت اهتمام به امور آموزشی تأکید کرد.

سرپرست تیم لحیم کاری دانشگاه آزاد تاکستان نیز در ادامه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تاکستان اظهار داشت: تیم سه نفره سازه های لحیم کاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان در نخستین دوره مسابقات کشوری مقام سوم را کسب کرده است.

حمید طاهرخانی با بیان اینکه نخستین دوره مسابقات ملی سازه‌های لحیم کاری با حضور 20 تیم از دانشگاه‌های دولتی و آزاد به طور سراسری برگزار شده است، ابراز داشت: تیم «سیادهن» دانشگاه آزاد تاکستان پس از تیم‌های تلاش نجف آباد و کرج مقام سوم را کسب کرده است.

این مسئول عنوان کرد: بر این اساس تیم «سیادهن» از واحد تاکستان در کمتر از 3 ماه با حمایت‌های مسئولان و تلاش اعضا تصمیم به ساخت سازه گرفته است.

طاهرخانی با بیان اینکه میزان مقاومت سازه برابر تحمل و کشش وزنه، معیار کسب مقام در این مسابقات بوده است، ابراز داشت: سازه واحد تاکستان با تحمل 796 گرمی و نیروی معادل دو هزار و 465 نیوتون به مقام سوم مفتخر شده است.

وی ابراز داشت: بر این اساس ظرفیت سازه تیم اول یک هزار و 292 نیوتون و ساز تیم دوم نیز یک هزار و 47 نیوتون بوده است. البته بنا به نظر داوران مقام اول از تیم واحد تاکستان گرفته و اعتراضات وارده نیز ترتیب اثر داده نشد.

سرپرست تیم سازه‌های لحیم کاری واحد تاکستان در ادامه بیان داشت: سازه ساخته شده واحد تاکستان از نظر نوآوری و زیبایی مقام دوم و از نظر طراحی جزو مهندسی‌شده‌ترین سازه‌های مسابقات در این دوره شناخته شده است.

این مسئول ابراز داشت: در این دوره از مسابقات پنج تیم از دانشگاه صنعتی امیرکبیر و مابقی از تیم‌های مطرح دانشگاه‌های دولتی و آزاد اسلامی حضور داشتند.

انتهای پیام/77005/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول