اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی سپاه ناحیه تاکستان صورت گرفت

صدور 300 بیمه سلامت بسیجیان در تاکستان

مدیر بهداشت و درمان سپاه ناحیه تاکستان از صدور 300 بیمه سلامت بسیجیان در شهرستان تاکستان خبر داد.

صدور 300 بیمه سلامت بسیجیان در تاکستان

مصطفی محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تاکستان اظهار داشت: کلاس‌های خود امدادی و دگر امدادی با مشارکت رده‌های بسیج در حوزه‌های بسیج خواهران و برادران تاکستان برگزار شده است.

مدیر بهداشت و درمان سپاه ناحیه تاکستان ابراز داشت: ارائه آموزش‌های لازم به منظور ارتقای سطح علمی و آگاهی بهداشتی بسیجیان امری است که تاکنون پیگیری شده است. همچنین کمک به بسیجیان کم بضاعت، بی بضاعت و حمایت درمانی از بسیجیانی که به هر دلیل خود یا خانواده‌های آنان دچار بیماری شده‌اند از جمله خدماتی است که به بسیجیان تاکستان ارائه شده و این خدمات ادامه دارد.

محمدی ادامه داد: خدمت رسانی هرچه بیشتر به بسیجیان و خانواده‌های آنها همواره جزو اولویت‌های حوزه بهداشت و درمان ناحیه تاکستان بوده که امر سلامت را گسترش داده است.در این راستا صدور دفترچه‌های بیمه و کارت بشیر سلامت برای 300 نفر از بسیجیان تاکستان صورت گرفته و این کارت‌ها در اختیار آنها قرار گرفته است.

محمدی ابراز داشت: همچنین انعقاد قرارداد با پزشکان و درمانگاه‌های شبانه روزی شهرستان برای ارائه خدمات بهتر و مطلوب به بسیجیان از دیگر اقدامات بهداری سپاه ناحیه تاکستان بوده است.

انتهای پیام/77005/خ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول