اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان خبر داد

فعالیت 23 مدرسه شاهد در استان زنجان

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: 23 مدرسه شاهد و ایثارگران در استان زنجان فعالیت می‌کند.

فعالیت 23 مدرسه شاهد در استان زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مراسم یادواره شهدای هشت سال دفاع مقدس و عملیات کربلای 5 ظهر امروز با حضور آیت‌الله شیخ علی خاتمی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان، امیر نظری مدیرکل آموزش و پرورش استان، محمدرضا براتی معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار زنجان و دیگر مسئولان استانی در فرهنگسرای کوثر زنجان برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در این مراسم اظهار داشت: مقام معظم رهبری می‌فرمایند زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.

امیر نظری با اشاره به اینکه آموزش و پرورش استان زنجان در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری برنامه‌های مختلفی برگزار می‌کند، تصریح کرد: مدارس شاهد و ایثارگران استان زنجان نیز برای عملیاتی کردن این فرامین برنامه‌‌های مختلفی برگزار می‌کند.

وی با بیان اینکه مدارس شاهد و ایثارگران استان زنجان به نام و یاد شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش می‌کنند، افزود: 23 مدرسه شاهد در استان زنجان فعالیت می‌کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه با برنامه‌ریزی منظم ماهانه حداقل یکی از مدارس شاهد استان زنجان مراسم یادواره شهدای دفاع مقدس را برگزار می‌کند، گفت: امروز مراسم یادواره شهدا را دبستان دخترانه شاهد ریحانه برگزار می‌کند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در طول سال در مناسبت‌های مختلف مراسم یادواره شهدا برگزار می‌شود، متذکر شد: مراسم یادواره شهدای فرهنگی و دانش‌آموز در مناسبت‌های مختلف از جمله هفته بسیج در سطح استان زنجان برگزار می‌شود.

نظری در پایان اذعان داشت: برگزاری مراسم یادواره شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس اجرای فرامین مقام معظم رهبری است.

لازم به ذکر است در کنار برگزاری مراسم یادواره شهدای عملیات کربلای 5 نمایشگاه آثار دانش‌آموزان دبستان دخترانه شاهد ریحانه با موضوع عملیات کربلای 5 به عرصه نمایش گذاشته شد.

انتهای پیام/73008/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول