اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل گروه صنعتی گروه صنعتی تراکتورسازی ایران:

تولید تراکتور از مرز 17 هزار دستگاه گذشت

مدیرعامل گروه صنعتی گروه صنعتی تراکتورسازی ایران گفت: تولید تراکتور در 9 ماهه گذشته از سال در گروه تراکتورسازی ایران از مرز 17 هزار دستگاه گذشته است.

تولید تراکتور از مرز 17 هزار دستگاه گذشت

ابوالفتح ابراهیمی امروز در گفت‌و‌گو با فارس در تبریز اظهار کرد: از این تعداد تراکتور 13 هزار و 68 دستگاه در تراکتورسازی تبریز، 3 هزار و 101 دستگاه در کردستان و نزدیک به یک‌هزار دستگاه نیز در تراکتورسازی ارومیه تولید و به بازارهای داخلی و خارجی عرضه شده است.

وی تراکتورهای 240، 285، 299، 399، 475، 485، 800، 930، 938و 950  رنج‌های تک و دو دیفرانسیل را از محصولات تولیدی در مجموعه تحت مدیریتیش اعلام کرد و افزود: از مجموع تولیدات 12 هزار و 458 دستگاه در بازارهای داخلی و 3هزار و 658 دستگاه به بازارهای جهانی ارسال شد.

ابراهیمی در مورد ارزش صادرات تراکتور به خارج از کشور بیان کرد: در 9 ماهه امسال ارزش ریالی صادرات تراکتور رقمی معادل یک‌هزار و 175 میلیارد ریال را شامل می‌شود.

این فعال عرصه صنعت کشور مقصد صادرات تراکتور در 9 ماهه گذشته را به بیش از 10 کشور جهان از جمله هلند، تاجیکستان، ترکمنستان، ونزوئلا، اوگاندا، سودان، افغانستان، عراق، قطر و امارات اعلام کرد.

گروه صنعتی تراکتورسازی ایران با نزدیک به پنج دهه فعالیت در زمینه تولید نه تنها تراکتور بلکه در عرصه تولید 71  نوع انواع موتور در بخش‌های کشاورزی، صنعتی و خودرو، بیش از 65 هزار تن انواع قطعات ریخته از جمله قطعات پیچیده داکتیل،توپی چرخ‌های خودروهای سنگین، قطعه بلوک سیلندر برای انواع خودروهای تولید داخل مانند نیسان، روآ، تولید بیش از 200 هزار بلوک سیلندر خودروی 206 ،300 هزار قطعه بلوک سیلندر پراید و تامین نیاز ایران خودرو در ریخته‌گری این گروه نشان از ظرفیت و قابلیت‌های بالقوه این مجموعه دارد.

انتهای پیام/60001/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول