اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان:

آستارا قطب تجاری گیلان است

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت: آستارا قطب تجاری و اقتصادی گیلان است.

آستارا قطب تجاری گیلان است

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، علی منتظری ظهر امروز در همایش شورای اداری صنعت و معدن و تجارت این شهرستان از تفویض اختیار خود به رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت آستارا خبر داد.

وی با بیان اینکه به دلیل بعد مسافت از مرکز استان تا آستارا این تفویض اختیار صورت می‌گیرد، اظهار کرد: آستارا قطب تجاری و اقتصادی در گیلان است.

این مسئول با بیان اینکه در دو ماه یک‌بار شورای اداری در شهرستان برگزار می‌شود، تصریح کرد: ورود فرماندار آستارا به بخش اقتصادی و تجاری به ما در این حوزه کمک و مساعدت می‌کند.

وی مجموعه وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت را با تدبیر و امید خواند و یادآور شد: این وزارتخانه درصدد حذف مقررات غیرضروری از جمله طرح شبنم و چند طرح دست و پاگیر است.

منتظری با اشاره به فرار رسیدن ایام عید نوروز و نیاز عمومی در تامین مایحتاج، یادآور شد: با پیگیری‌های انجام شده از سوی مسئولان استان، میوه مورد نیاز برای توزیع در آستانه سال نو برای استان تامین شده است.

وی به تامین یک‌هزار و 200 تن میوه ویژه شب عید، خاطرنشان کرد: در همین راستا 700 تن پرتقال و 500 تن سیب برای توزیع در استان در ایام مذکور در نظر گرفته شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان متذکر شد: این اقدام هر ساله با هدف کمک به سهولت تامین مایحتاج شهروندان در آستانه عید نوروز و تنظیم بازار میوه صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/84001/ر20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول