اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی:

نمایشگاه «زندگی شیرین» در گالری مجلس شورای اسلامی برگزار شود

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی پیشنهاد داد که نمایشگاه «زندگی شیرین» در گالری مجلس شورای اسلامی برگزار شود.

نمایشگاه «زندگی شیرین» در گالری مجلس شورای اسلامی برگزار شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی حوزه هنری خراسان شمالی، عبدالرضا عزیزی با اشاره به اینکه این‌گونه نمایشگاه‌ها باید در مکان‌های مختلفی به نمایش گذاشته شوند گفت: نمایشگاهی در مجلس شورای اسلامی است که توصیه و حمایت هم می‌کنم تا در یک زمان مناسب این نمایشگاه در آنجا هم برگزار شود.

وی نمایشگاه کاریکاتور «زندگی شیرین» را در گالری عالی حوزه هنری افتتاح کرد و در این خصوص گفت: برای رفع بسیاری از معضلات اجتماعی نیاز به فرهنگ‌سازی داریم.

عزیزی تصریح کرد: سخنرانی‌ها و همایش‌های زیادی در این زمینه برگزار می‌شود اما تأثیر این‌ها نسبت به تأثیر گذاری هنر کاریکاتور کمتر است.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه در یکی از آثار شاهد فرهنگ کمک به سالمندان در چهارراه‌ها هستیم که چقدر خوب است به جای اینکه در چهارراه‌ها از تبلیغات محصولات خوراکی مثل پفک استفاده کنیم از این آثار برای تبلیغ درست فرهنگ، استفاده کنیم.

نماینده مردم شیروان با اشاره به اینکه امروزه افراد خانواده از یکدیگر غافلند، گفت: با هنر کاریکاتور می‌توان خیلی آسان این پیام‌ها را به خانواده‌ها رساند تا دوباره توجه آن‌ها به خانواده جلب شود و لحظه‌ای آن‌ها را به فکر فرو ببرد، بسیاری از آثار این نمایشگاه این پیام را می‌رساند.

وی با اشاره به یکی از آثار نمایشگاه اظهار کرد: وقتی خانواده از تربیت فرزندانش و زندگی سبک اسلامی دور می‌شود در آینده این مسئله به خودشان آسیب می‌زند و این نکته در این آثار هم با زبان کاریکاتور مطرح شده است.

عزیزی با اشاره به اینکه این گونه نمایشگاه‌ها باید در مکان‌های مختلفی به نمایش گذاشته شوند گفت: نمایشگاهی در مجلس شورای اسلامی است که توصیه و حمایت هم می‌کنم در یک زمان مناسب این نمایشگاه در آنجا هم برگزار شود تا با هماهنگی با رئیس مجلس و رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی این نمایشگاه در مجلس افتتاح شود و به نوعی هنرمندان هم دلگرم می‌شوند.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که شما تا چه اندازه به عنوان یک نماینده از هنرمندان در مجلس حمایت کردید افزود: من برای اینکه هنرمندان بیمه شوند تلاش‌های زیادی کردم. باید برای هنر و هنرمند ارزش قائل شد زیرا بسیاری از پیام‌های فرهنگی و اجتماعی را می‌توان از طریق هنر به اطلاع مردم و خانواده‌ها رساند.

به گزارش فارس، علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا 28 دی ماه به نشانی: تهران، نرسیده به پل حافظ، خیابان سمیه، گالری عالی حوزه هنری مراجعه کنند.

انتهای پیام/63002/ط/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول