اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت هندبال استان اصفهان:

اجازه نمی‌دهیم سهمیه لیگ برتری هندبال اصفهان از بین برود

رئیس هیئت هندبال استان اصفهان گفت: تلاش داریم به هر نحوی که شده اجازه ندهیم سهمیه لیگ برتری هندبال اصفهان از دست برود.

اجازه نمی‌دهیم سهمیه لیگ برتری هندبال اصفهان از بین برود

فرامرز می‌آبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: پس از اینکه باشگاه مس پارس به تعهدات خود عمل نکرد، مشکلاتی برای تیم هندبال این باشگاه به وجود آمد.

وی ادامه داد: به دلیل عدم تعهدات انجام شده، بازیکنان تیم هندبال مس پارس برای دریافت مطالبات خود ناچار به شکایت کردن شده‌اند زیرا نمی‌شود که اسپانسری برای حمایت مالی از یک تیم پیش قدم شده و پس از انجام توافقات لازم، از حمایت مالی تیم سرباز بزند.

رئیس هیئت هندبال استان اصفهان با اشاره به آغاز تمرینات تیم مس پارس برای حضور در نیم فصل دوم تصریح کرد: تلاش داریم سهمیه این تیم از دست نرود و هیئت هندبال اصفهان و اداره ورزش و جوانان شهرستان فلاورجان به دنبال پیدا کردن اسپانسری برای حمایت از این تیم هستند.

وی افزود: بر اساس تعهدات ایجاد شده شرکت مس پارس تا زمانی که به تعهدات مالی خود عمل کند، حمایت این تیم را بر عهده خواهد داشت و در صورت عمل نشدن به این تعهدات، سهمیه در اختیار اصفهان قرار خواهد گرفت.

می‌آبادی ادامه داد: هیئت هندبال اصفهان امکان حمایت مالی از تیم مس پارس را ندارد زیرا توان مالی هیئت چنین اجازه‌ای را نمی‌دهد.

انتهای پیام/63006/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول