اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کاشمر اعلام کرد

مهم‌ترین برنامه‌های امسال در گرامیداشت دهه فجر کاشمر

فرماندار کاشمر مهم‌ترین برنامه‌های امسال در گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی کاشمر را اعلام کرد.

مهم‌ترین برنامه‌های امسال در گرامیداشت دهه فجر کاشمر

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، مهدی فروزان صبح امروز در نخستین جلسه ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در سالن اجتماعات فرمانداری کاشمر با بیان اینکه ایران اسلامی به برکت انقلابی که در 35 سال پیش در راستای دفاع از مظلوم و مستضعف انجام داده امروز یک جایگاه عظیم و بزرگ در دنیا دارد، افزود: اگر چه دشمنان ما همچنان با کوبیدن بر طبل توخالی راه نابخردانه خود را ادامه می‌دهند اما باید بگوییم در مذاکرات ژنو غرب و همه دوستانش در برابر ملت ایران سر تعظیم فرود آوردند.

فرماندار کاشمر با تأکید بر اینکه مهم‌ترین مبارزه انقلاب اسلامی ایران ایستادگی در برابر زورگویان و ستمگران تاریخ است، ابراز داشت: امروز به برکت انقلاب اسلامی دریچه‌های امید و خودباوری در سراسر جهان باز شده و بیداری اسلامی در جهان فراگیر شده است.

وی با بیان اینکه هر چه از انقلاب اسلامی سپری می‌شود تجربه و پربار بودن آن بیشتر و موجب افزایش اتکای ملت‌های دنیا است، خاطرنشان کرد: باید در برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر امسال تلاش شود در این ایام جایگاه انقلاب اسلامی و اهداف دولت در جامعه به ویژه نسل جوان تبیین شود.

فروزان با اشاره به اینکه برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در روز 12 بهمن و همزمان با ساعت ورود معمار کبیر انقلاب به میهن با گلباران تمثال امام راحل آغاز می‌شود، تصریح کرد: دیدار با امام جمعه، نواختن گلبانگ انقلاب در مدارس، برپایی محافل قرآنی، برگزاری نمایشگاه‌های کتاب و محصولات فرهنگی، پیاده‌روی خانوادگی و مسابقات ورزشی، افتتاح طرح‌ها و پروژه‌ها، گلباران مزار شهدا، دیدار با خانواده‌های شاهد و ایثارگر، یادواره‌های شهدا و شرکت در راهپیمایی 22 بهمن از مهم‌ترین برنامه‌های امسال در گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در کاشمر است.

این گزارش حاکی است در این جلسه رئیس اداره تبلیغات اسلامی به سمت مسئول ستاد منصوب و در ادامه نیز مسئولان و اعضای کمیته‌های 17 گانه مشخص شدند.

انتهای پیام/2202/ق30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول