اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دهه سوم بهمن امسال

اختتامیه دومین جشنواره فصلی مطبوعات کردستان برگزار می‌شود

مدیر سرای روزنامه‌نگاران استان کردستان از برگزاری مراسم اختتامیه دومین جشنواره فصلی مطبوعات این استان در دهه سوم بهمن ماه خبر داد.

اختتامیه دومین جشنواره فصلی مطبوعات کردستان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، خبات ساعدی صبح امروز در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان در سنندج اظهار کرد: با همکاری و انسجام به وجود آمده در حوزه رسانه استان شاهد برپایی نخستین جشنواره فصلی مطبوعات استان و تجلیل از برگزیدگان بخش‌های مختلف این جشنواره همزمان با هفته مبارک بسیج بودیم.

وی افزود: خوشبختانه استقبال گسترده فعالان رسانه‌ای استان نوید برپایی جشنواره‌ها و کارگاه‌های تخصصی حوزه رسانه را با گستردگی و سطح بالاتری در استان داد و امید است با تداوم جشنواره‌های فصلی در استان شاهد رونق فعالیت‌های رسانه‌ای و توجه هرچه بیشتر به خدمات و تلاش‌های اصحاب رسانه باشیم.

مدیر سرای روزنامه‌نگاران استان کردستان تصریح کرد: به دلیل تغییر و تحولات به عمل آمده در مدیریت کلان وزارت ارشاد و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان شاهد تعویق ناخواسته برپایی نخستین جشنواره فصلی مطبوعات استان بودیم و همین امر فرصت برگزاری جشنواره دوم ویژه آثار فصل تابستان را میسر نکرد.

ساعدی افزود: برای جبران این مهم دومین جشنواره فصلی مطبوعات استان با دربرگیری آثار تولیدی فصول تابستان و پاییز 92 خواهد بود و اصحاب رسانه استان می‌توانند آثار خود را تا 30 دی ماه به دبیرخانه جشنواره‌های فصلی مطبوعات استان ارسال نمایند.

وی اظهار داشت: تیتر، مصاحبه و گفتگو، گزارش، سرمقاله، مقاله و یادداشت، عکس و گزارش تصویری از رشته‌ها و گرایش‌‌های پنج‌گانه دومین جشنواره فصلی مطبوعات و خبرگزاری‌‌های استان به شمار می‌آید.

ساعدی افزود: با یاری خداوند متعال و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، خانه مطبوعات و با حمایت معاونت امور ارتباطات دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در استان مراسم اختتامیه دومین جشنواره فصلی مطبوعات و خبرگزاری‌های استان دهه سوم بهمن برگزار خواهد شد.

مدیر سرای روزنامه‌نگاران استان کردستان خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه استان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از نحوه برگزاری دومین جشنواره فصلی مطبوعات در استان و رسالت‌ها و مأموریت‌های سرای روزنامه‌نگاران به پایگاه اطلاع‌رسانی این سرا به نشانی kurdsara.blogfa.com مراجعه کنند.

انتهای پیام/79006/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول