اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته بسیج صورت می‌گیرد

برگزاری اختتامیه نخستین جشنواره فصلی مطبوعات و خبرگزاری‌های کردستان

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان از معرفی آثار برگزیده نخستین جشنواره فصلی مطبوعات و خبرگزاری‌های استان کردستان همزمان با هفته بسیج خبر داد.

برگزاری اختتامیه نخستین جشنواره فصلی مطبوعات و خبرگزاری‌های کردستان

جلال قلعه‌شاخانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار داشت: به همت سرای روزنامه‌نگاران استان و به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج و با همکاری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، سازمان بسیج رسانه و مدیریت بانک مسکن استان کردستان، آیین اختتامیه نخستین جشنواره فصلی مطبوعات کردستان تحت عنوان «همایش حماسه‌سازان عرصه رسانه کردستان» در روز یکشنبه سوم آذرماه در سنندج برگزار می‌شود.

وی افزود: با توجه به تدوین سیاست جشنواره‌های فصلی استانی توسط معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دبیرخانه دائمی جشنواره‌های فصلی مطبوعات، خبرگزاری‌ها و سایت‌های رسمی در دفاتر سرای روزنامه‌نگاران در استان‌های مختلف کشور تشکیل شده ‌است.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان تصریح کرد: فعالیت دبیرخانه جشنواره فصلی مطبوعات و خبرگزاری‌ها در استان کردستان نیز پیرو همین دستورالعمل از ابتدای سال‌جاری آغاز شده و خوشبختانه با پذیرش آثار فصل بهار اصحاب رسانه استان شاهد داوری و اعلام نتایج بودیم.

وی افزود: از سوی سرای‌ روزنامه‌نگاران ایران هیئتی سه نفره از استادان و کار‌شناسان حوزه روزنامه‌نگاری کشور به عنوان داوران این رویداد فرهنگی و مطبوعاتی در استان‌ها معرفی شده‌اند.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان تصریح کرد: این هیئت متشکل از زهرا عرب مدرس عرصه ارتباطات و روزنامه‌نگاری، محمود اکرامی‌فرد استاد دانشگاه و روزنامه‌نگار و فرشید حسامی پیشکسوت روزنامه‌نگاری است که به عنوان داوران جشنواره‌های فصلی مطبوعات و خبرگزاری‌ها و سایت‌های رسمی در استان‌ها معرفی شده‌اند.

وی حضور خوب خبرنگاران عضو سرای روزنامه‌نگاران را در نخستین جشنواره فصلی مطبوعات و خبرگزاری‌های استان کردستان مطلوب ارزیابی کرد و افزود: امید است با تداوم برپایی جشنواره‌های فصلی مطبوعات و خبرگزاری‌ها در استان شاهد ارتقای کمی و کیفی فعالیت‌های رسانه‌ای در استان باشیم.

قلعه‌شاخانی خاطرنشان کرد: از زمان افتتاح سرای روزنامه‌نگاران استان کردستان در 9 دی‌ماه 91 تاکنون شاهد فعالیت‌های متعددی در حوزه آموزشی، پژوهشی و رفاهی بوده‌ایم که از جمله می‌توان به افتتاح نخستین کتابخانه تخصصی حوزه رسانه استان، انعقاد تفاهم‌نامه‌های بین‌بخشی این سرا با سازمان میراث فرهنگی، پلیس فتا و نهاد کتابخانه‌های عمومی استان بر سایر دستگاه‌های اجرایی با ماهیت آموزشی و رفاهی اشاره کرد.

انتهای پیام/79006/م30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول