اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور رئیس اداره ورزش ورامین صورت گرفت

تقدیر از نونهالان باستانی‌کار ورامین

رئیس اداره ورزش و جوانان ورامین با حضور در زورخانه پارک 15 خرداد از نونهالان باستانی‌کار این شهرستان تقدیر کرد.

تقدیر از نونهالان باستانی‌کار ورامین

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، مجید بذرافشان سه‌شنبه شب به زورخانه واقع در پارک 15 خرداد شهرستان ورامین رفت و از نونهالان این باشگاه تقدیر کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین در این دیدار با اشاره به جایگاه ورزش باستانی اظهار داشت: انجام این ورزش از سنت ماست و ورزش باستانی پشتوانه ورزش جمهوری اسلامی ایران است و پرداختن به این ورزش باعث ترویج فرهنگ و سنت ما هم می‌شود.

وی در ادامه از مرشد امیر اصفهانی که موفق به کسب لوح زرین کشور شده است تشکر کرد و وجود ایشان را برای شهرستان بسیار خوب دانست و از زحمات این زحمتکش ورزش باستانی شهرستان سپاسگزاری کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین در ادامه این مراسم از دو نونهال این رشته به نام‌های ابوالفضل سیری و امیرحسین سیری تقدیر کرد و لوح سپاسی را به رسم یادبود به این دو ورزشکار آینده‌دار باستانی ورامین اهدا کرد.

مرشد امیر اصفهانی در انتهای این مراسم خواستار حمایت مجید بذرافشان شد و گفت: امیدوارم بتوانیم در آینده‌ای نزدیک یک تیم هماهنگ برای رشته باستانی در ورامین تشکیل دهیم تا بتوانیم ورزش باستانی دیار 15 خرداد را به تمام ایران معرفی کنیم.

مربی زورخانه پارک 15 خرداد شهر ورامین در پایان تصریح کرد: بذرافشان یکی از فعال‌‌ترین و پرکارترین روسای اداره ورزش شهرستان ورامین است و توانسته در همین مدت کوتاه نشاط تازه‌ای را به ورزش بدهد.

انتهای پیام/2462/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول