اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردبیل:

4500 لیتر سوخت قاچاق در اردبیل کشف شد

فرماندار اردبیل گفت: بیش از چهار هزار و 500 لیتر سوخت قاچاق در 9 ماه گذشته در شهرستان اردبیل کشف و ضبط شده است.

4500 لیتر سوخت قاچاق در اردبیل کشف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کاظم دبیر عصر امروز در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز در اردبیل اظهار داشت: بیشتر قاچاق سوخت از طریق باک‌های اضافی در خودروها به ویژه اتوبوس‌ها انجام می‌شود که سعی بر این است جلوی آن گرفته شود.

وی از برخورد جدی با قاچاقچیان خبر داد و تصریح کرد: با خودروهایی که با نصب باک‌های اضافی به قاچاق سوخت مبادرت می‌کنند، برخورد جدی انجام می‌شود.

دبیر در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: نصب غیراستاندارد و باک‌های اضافی علاوه بر قاچاق سوخت امنیت مسافران را به شدت به مخاطره می‌اندازد که باید جلوی این کار گرفته شود.

این مسئول اضافه کرد: اگر در این موارد شاهد حوادث ناگوار باشیم دامنه آن بسیار تکان‌دهنده و تأسف‌بار است که بایستی با این معضل به صورت قانونی و جدی برخورد شود.

وی از تشکیل اکیپ‌های بازرسی و نظارت توسط دستگاه‌های مرتبط خبر داد و بیان کرد: مبادی ورودی و خروجی شهرستان و همچنین مرکز فنی و پلیس راه برای شناسایی خودروها در دستور کار قرار دارد و باید از این ظرفیت استفاده کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار اردبیل قاچاق را امر مذموم و مهلک در عرصه تولید داخلی و باروری اقتصاد مولد بیان کرد و یادآور شد: قاچاق به صورت ریشه‌ای به تولید و عرصه کارآفرینی ضربه وارد می‌کند که باید مراقب باشیم تا قاچاق کالا و ارز آثار سوء و نگران‌کننده‌ای در اقتصاد رو به رشد نداشته باشد.

دبیر از دستگاه‌های انتظامی و قضایی خواست به شدت با قاچاقچیان برخورد کرده و زمینه تکرار قاچاق و فرآورده‌های مختلف به ویژه سوختی را فراهم نیاورده و با عوامل اختلال در این زمینه برخورد کنند.

انتهای پیام/62003/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول