اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد کیش خبر داد

کیش میزبان جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر

مدیرکل روابط و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد کیش از حضور بزرگان تئاتر کشور در مراسم افتتاحیه جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در کیش خبر داد و گفت: کیش میزبان جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر خواهد بود.

کیش میزبان جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر

طاهره قیومی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در جزیره کیش اظهار داشت: با هماهنگی‌های صورت گرفته بین سازمان منطقه آزاد کیش و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، آیین گشایش جشنواره تئاتر فجر 24 دی در سالن خلیج فارس مرکز همایش‌های بین المللی کیش برگزار می‌شود.

وی افزود: 9 گروه نمایشی شامل سه گروه در بخش آیینی، سه گروه در بخش صحنه‌ای و سه گروه در بخش میدانی با حضور در کیش هنرنمایی خواهند کرد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش از حضور بزرگان تئاتر کشور از جمله علی نصیریان و جمشید مشایخی در مراسم افتتاحیه جشنواره بین المللی تئاتر فجر در کیش خبر داد و افزود: جزیره کیش آماده برگزاری بزرگترین رویداد تئاتر کشور است که تا چهارم بهمن ماه در کیش و ادامه آن تا 12 بهمن در تهران برگزار می شود.

 قیومی افزود: جزیره کیش روزهای 13 تا 19 بهمن ماه نیز میزبان جشنواره فیلم فجر خواهد بود.

 وی همچنین زمان برگزاری جشنواره موسیقی فجر در این جزیره را از چهارم تا هفتم اسفندماه سال جاری عنوان کرد.

 قیومی در ادامه تاکید کرد که سازمان منطقه آزاد کیش در دولت تدبیر و امید تمام تلاش و مساعی خود را در راستای توسعه همه جانبه جزیره کیش و بهره‌گیری از ظرفیت‌های این جزیره در راستای رشد و اعتلای اقتصاد و فرهنگ کشور به کار خواهد گرفت.

انتهاای پیام/88003/ت20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول