اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری اردبیل:

رسانه‌ها اطلاعات حقوقی مردم را بالا ببرند

رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: ما از رسانه‌ها، جراید و نشریات انتظار داریم که اطلاعات حقوقی هموطنان را بالا برده تا جلوی بسیاری از دعاوی و مشکلات مجموعه دادگستری گرفته شود.

رسانه‌ها اطلاعات حقوقی مردم را بالا ببرند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی دادگستری استان اردبیل، حجت‌الاسلام محمدعلی قاصدی در دیدار با جمعی از اصحاب رسانه استان با اشاره به جایگاه و رسالت خطیر مطبوعات در اطلاع‌رسانی و آگاهی‌دهی به مردم، به نقش نظارتی رسانه‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: اصحاب رسانه با رصد اقدامات و عملکرد دستگاه‌ها می‌توانند نقشی مؤثر و تأثیر‌گذار در ارائه خدمت‌رسانی مطلوب به جامعه و پیشرفت کشور ایفا کنند.

رئیس کل دادگستری استان با اشاره به ظرفیت‌های عظیم مطبوعات در آگاهی‌دهی به مردم، گنجاندن اطلاعات حقوقی در ستون‌های نشریات را خواستار شد و افزود: بسیاری از مشکلات و اختلافات در بین عموم مردم ناشی از عدم اطلاع کافی طرفین در معاملات و سایر مسائل حقوقی است که ما می‌توانیم با همکاری همدیگر از بسیاری دعاوی پیشگیری کنیم.

در این دیدار اصحاب رسانه استان نیز با اعلام آمادگی بیشتر برای اطلاع‌رسانی از مسائل و موضوعات حقوقی به مردم،‌ رفع برخی از موانع و مشکلات موجود را خواستار شدند. 

انتهای پیام/62006/ک/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول