اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پارس‌آباد انتقاد کرد

پیشرفت تنها پنج درصد از مصلای پارس‌آباد

امام جمعه شهرستان پارس‌آباد با انتقاد از مسئولان استانی و شهرستانی، به پیشرفت پنج درصدی مصلای این شهر اشاره کرده و از این روند کند اجرایی به شدت گلایه کرد.

پیشرفت تنها پنج درصد از مصلای پارس‌آباد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام ولی علوی عصر امروز در جلسه بررسی مشکل ساخت مصلای پارس‌آباد اظهار داشت: مصلای شهرستان پارس‌آباد سال‌هاست که بلاتکلیف به حال خود رها شده و هیچ مسئولی نیز در این زمینه پاسخگو نیست که بالاخره این مصلا کی اجرایی شده و عملیات احداث آن به اتمام می‌رسد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه محل فعلی اقامه نماز جمعه پارس‌آباد جوابگوی شرکت‌کنندگان در آیین نماز جمعه و دیگر برنامه‌های مناسبتی نیست ما انتظار داریم این مجموعه هر چه زودتر تکمیل شده و مراحل اجرایی آن با سرعت بیشتر ادامه پیدا کند.

علوی در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: اکثر شرکت‌کنندگان نماز جمعه پارس‌آباد را جوانان تشکیل می‌دهند که حضور گسترده آنها سبب می‌شود تا محل فعلی اقامه نماز جمعه جوابگوی این حضور پرشور نباشد که در این باب از استاندار جدید و مسئولان انتظار داریم در تکمیل مصلای پارس‌آباد دست‌اندرکاران را یاری کنند.

امام جمعه پارس‌آباد اضافه کرد: ساخت این مصلا می‌تواند بخش عظیمی از مطالبات دینداران و اهالی متدین منطقه را پاسخگو باشد تا با خیال راحت بتوانند در برنامه‌های مذهبی و آیینی شرکت کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه فرماندار شهرستان پارس‌آباد نیز به پیشرفت پنج درصدی پروژه مصلای پارس‌آباد اشاره کرد و گفت: این پروژه در فضای یک‌هزار و 300 متر مربع سال‌هاست که در حال اجراست ولی هنوز به نتیجه مطلوب نرسیده است.

ولی کریمی افزود: بیش از 900 میلیون تومان برای این پروژه هزینه شده و 14 میلیارد تومان نیز اعتبار دیگر نیاز است تا پروژه مصلای بزرگ پارس‌آباد تکمیل شده و بهره‌برداری از آن صورت بگیرد.

وی تلاش مضاعف مسئولان امر را در جذب اعتبارات و بهره‌برداری از این پروژه یادآور شد و تصریح کرد: ما همچنان معتقدیم که مصلای پارس‌آباد از پروژه‌های اولویت‌دار و ضروری برای توسعه منطقه است که باید با راهکارهای درست عملیاتی شده و عمران و آبادانی آن به انجام برسد.

انتهای پیام/62001/ک30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول