اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی همدان خبر داد

اتمام فونداسیون فاز یک مصلای بزرگ همدان

مدیر فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان گفت: فونداسیون فاز یک مصلای بزرگ همدان با 22 هزار مترمربع زیربنا به اتمام رسیده و در حال حاضر اسکلت فلزی مصلی با کیفیت بسیار خوب در حال اجراست.

اتمام فونداسیون فاز یک مصلای بزرگ همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، حبیب نادیان اظهار کرد: فونداسیون فاز یک مصلای بزرگ همدان با 22 هزار مترمربع زیربنا به اتمام رسیده و در حال حاضر اسکلت فلزی مصلی با کیفیت بسیار خوب در حال اجراست.

وی با اشاره به عملکرد این حوزه تصریح کرد: آماده‌سازی و حصارکشی حوزه علمیه همدان که از سال 87 شروع شده هم اکنون دارای 70 درصد پیشرفت فیزیکی است.

مدیر فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان افزود: ساختمان دانشکده آموزشی حوزه علمیه در چهار طبقه با متراژ بالغ بر 10 هزار متر مربع در حال حاضر در مرحله اجرای فونداسیون است.

وی ادامه داد: احداث ساختمان مرکزی بهزیستی قهاوند نیز که از سال 91 شروع شده با زیربنای 315 متر مربع دارای 32 درصد پیشرفت و ساختمان موزه سفال لالجین نیز با یک‌هزار و 700 متر مربع دارای پیشرفت 16 درصدی است.

نادیان بیان داشت: کتابخانه تیمورآباد تویسرکان با 170 زیربنا و بخشداری پیرسلمان و بخشداری پیشخور هر یک با 450 مترمربع زیربنا افتتاح و تحویل بهره‌برداران شده است.

وی یادآورشد: ساخت اسکلت بتنی فرمانداری فامنین نیز با 2 هزار و 700 مترمربع زیربنا به اتمام رسیده و در حال حاضر دیوارکشی محوطه و ساختمان اصلی در حال اجراست.

مدیر فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان اضافه کرد: احداث مجتمع اداری بخش قروه در جزین با 342 زیربنا نیز دارای 70 درصد پیشرفت و مجتمع اداری بخش فرسفج تویسرکان با 342 متر مربع زیربنا دارای 20 درصد پیشرفت فیزیکی است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: احداث مجتمع اداری بخش دمق دارای 75 درصد پیشرفت فیزیکی، مجتمع اداری بخش گل‌تپه و مجتمع اداری بخش شیرین‌سو هر یک دارای 30 درصد پیشرفت فیزیکی هستند.

انتهای پیام/89006/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول