اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از بازسازی و ترمیم صورت گرفت

قرار گرفتن تنها سالن اسکواش اصفهان در اختیار ورزشکاران

پس از ماه‌ها که تنها سالن اسکواش اصفهان تعطیل شده بود، پس از بازسازی این سالن یک بار دیگر در اختیار ورزشکاران این رشته قرار خواهد گرفت.

قرار گرفتن تنها سالن اسکواش اصفهان در اختیار ورزشکاران

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سالن اسکواش شهید نصر تنها سالن موجود اسکواش در شهر اصفهان است و تمام برنامه‌های تمرینی و مسابقات ورزشکاران اسکواش در این سالن برگزار می‌شود.

با این حال چند ماه قبل به دلیل غیر استاندارد بودن این سالن که احتمال آسیب ورزشکاران را زیاد کرده بود، باشگاه فولاد ماهان بازسازی و ترمیم این سالن را برعهده گرفت تا طی چند ماه گذشته اسکواش بازان اصفهانی مکانی برای تمرین در اختیار نداشته باشند.

تیم اسکواش بانوان فولاد ماهان که در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر اسکواش نیز حضور داشت، به دلیل نبود سالن تمرینی در این مدت با مشکلات زیادی مواجه شده بود.

در حال حاضر به همت باشگاه فولاد ماهان سالن اسکواش شهید نصر آماده بهره‌برداری شده و قرار است در روزهای آینده طی مراسم ویژه‌‌ای به بهره‌برداری برسد.

* محمدی: سالن شهید نصر به هیئت اسکواش تحویل داده شد

رئیس هیئت اسکواش استان اصفهان با اشاره به اتمام مراحل بازسازی سالن اسکواش شهید نصر گفت: با پایان مراحل ترمیم و بازسازی سالن اسکواش مجموعه ورزشی نصر روز دوشنبه با حضور نماینده اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان و همچنین نماینده باشگاه فولاد ماهان به عنوان خیر پروژه این سالن به هئت اسکواش تحویل داده شد.

هدا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس افزود: سالن اختصاصی اسکواش استان اصفهان از ابتدای احداث آن در اوایل دهه 80 تاکنون مورد مرمت و بازسازی قرار نگرفته بود و نیاز اساسی به تعمیر اصولی داشت.

وی با اشاره به بازسازی سالن توسط باشگاه فولاد ماهان متذکر شد: دو کورت اسکواش، کف پوش، شیشه‌ها و دیواره‌ها به طور کامل استاندارد شده و و سرویس بهداشتی اختصاصی برای این سالن جانمایی و احداث شده، سیستم برق کشی سالن نیز کاملاً نو شده و عملیات اجرایی سیستم گرمایشی نیز انجام شده است.

انتهای پیام/63006/ن30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول