اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر سنندج:

شوراها محرک پیشبرد برنامه‌های شهرداری هستند

رئیس شورای شهر سنندج گفت: جایگاه شوراها در قانون به عنوان عامل و حامی پیشبرد سریع‌تر برنامه‌های مختلف تعیین شده است.

شوراها محرک پیشبرد برنامه‌های شهرداری هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سید انور رشیدی ظهر امروز در آئین تودیع شهردار سابق و معارفه شهردار جدید این شهر اظهار کرد: مردم از ما خدمت می‌خواهند و سرلوحه کار ما باید برگرفته از قرآن و قانون اساسی باشد.

وی با بیان اهمیت قانون اساسی تصریح کرد: این قانون برگرفته از کتاب آسمانی خداوند یعنی قرآن است و باید قدر آن را به خوبی بدانیم و به آن عمل کنیم.

رئیس شورای شهر سنندج با بیان اینکه در قانون بر جایگاه شوراها تأکید شده است گفت: هماهنگی و همکاری خوبی بین شوراهای شهرستان‌ها با رؤسای مختلف ادارات استان برقرار شده است.

رشیدی افزود: جایگاه شوراها در قانون به عنوان عامل و حامی پیشبرد سریع‌تر برنامه‌های مختلف تعیین شده است و باید به این مسئله توجه کرد.

وی افزود: نباید دیدگاه رؤسای ادارات در تقابل با شوراها و مسائل اجرایی و عمرانی شهر باشد، بلکه با توجه به ظرفیت منسابی که شورها دارند می‌توانند در زمینه‌ها و موضوعات گوناگون یار و مددکار آنها باشند.

رئیس شورای شهر سنندج با اشاره به اینکه شوراها بازوهای اجرایی شهرداری‌ها هستند گفت: شوراها به عنوان علائم راهنما برای نیل به اهداف هستند و باید با این دید به آنها نگریسته شود.

رشیدی با بیان اینکه در قرآن کریم نیز به جایگاه شورا اشاره شده است گفت: باید با اتحادی که ناشی از رهبری ولی فقیه زمان است در راستای آبادانی کشور تلاش کنیم.

وی افزود: این گونه جلسات تودیع و معارفه نیست، بلکه فرصتی برای در کنار هم بودن و تشکر از رحمات مدیران قبلی است که بخش از عمر خود را صرف خدمت در این مسئولیت کرده‌اند.

رئیس شورای شهر سنندج با بیان اینکه شهردار جدید از پیکره این سازمان است تصریح کرد: شادمان رسالت سنگینی بر عهده دارد چراکه انتخاب وی توسط اعضا نیز به همین دلیل بود.

رشیدی افزود: اگر خدای ناکرده غیر از این برای اعضای شورا مسجل شود، بیشترین زیانی که متوجه خواهد بود از دست رفتن اعتماد برای انتخاب مدیرانی از دل مجموعه در آینده است.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد شهردار سنندج همچون گذشته راهی در پیش بگیرد که خدمت صادقانه و بدون منت به آن حرف اول را بزند و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نکند.

انتهای پیام/79012/ح20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول