اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به فاصله 44 روز از حریق قبلی در مشهد

کارگاه تولید شانه تخم‌مرغ بار دیگر میزبان شعله‌های آتش شد

کارگاه تولید شانه تخم‌مرغ بار دیگر و به فاصله 44 روز از حریق قبلی در مشهد طعمه شعله‌های آتش شد.

کارگاه تولید شانه تخم‌مرغ بار دیگر میزبان شعله‌های آتش شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سرپرست ایستگاه 21 و 29 سازمان آتش‌نشانی مشهد ظهر امروز با علام این خبر به خبرنگاران گفت: در پی اعلام آتش‌سوزی در کارگاه تولید کارتن تخم‌مرغ واقع در جاده کلات، بیش از 15 آتش‌نشان به همراه 7 دستگاه خودرو سنگین آتش‌‌نشانی از 4 ایستگاه (29 ،37 ،38 و 8) به محل حادثه اعزام شدند.

ایوب خسته افزود: این کارگاه در ماه گذشته در مورخ 2 آذرماه نیز دچار حریق شده بود که به علت انبارداری غیر‌اصولی خسارات مالی نسبتاً زیادی را متحمل شد.

به گفته وی، در این کارگاه تولیدی که مساحتی بالغ بر 300 متر داشت، با مشاهده شعله‌های سرکش آتش توسط کارگران کارگاه که در ابتدا خود اقدام به خاموش کردن آتش کرده بودند، در یک عمل ناشیانه با باز کردن در و پنجره‌های کارگاه و رساندن اکسیژن به شعله‌های آتش، موجب گستردگی حریق شدند.

خجسته یادآور شد: همین امر و از آنجا که حادثه در شرایط توسعه به سامانه 125 اطلاع داده شده بود خسارات مالی فراوانی را به دنبال داشت.

وی ادامه داد: آتش‌نشانان به محض ورود به محل حادثه، پس از قطع جریان برق و گاز، بی‌درنگ با اقدامات عملیاتی و محاصره آتش از سرایت آن پیش از گستردش به سیلندرهای هوا و همچنین اماکن تجاری مجاور جلوگیری کردند.

خجسته تصریح کرد: با توجه به وسعت آتش‌سوزی و احتمال سرایت آتش به اماکن تجاری مجاور، آتش‌نشانان پس از 28 دقیقه تلاش مستمر و نفس‌گیر توانستند شعله‌های سرکش آتش را مهار کرده و از سرایت حریق به اماکن مجاور و همچنین انفجار سیلندرهای هوا جلوگیری کنند.

وی با اشاره به گستردگی حریق و خسارت مالی ناشی از آن گفت: با توجه به وقوع حادثه در زمان کار کارگران در این آتش‌سوزی به کسی آسیبی نرسیده است.

انتهای پیام/2202/ز30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول