اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار جم خبر داد

احداث نخستین بوستان قرآنی جم با اعتبار 1.9 میلیارد ریال

شهردار جم از احداث نخستین بوستان قرآنی جم با اعتبار 1.9 میلیارد ریال خبر داد.

احداث نخستین بوستان قرآنی جم با اعتبار 1.9 میلیارد ریال

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، سید احمد علمداری ظهر امروز در بازدید از روند اجرایی نخستین بوستان قرآنی شهر جم اظهار داشت: توجه به زیرساخت‌های شهری امری لازم است و در این راستا تمام توان خود را به کار می‌گیریم.

شهردار جم از افتتاح و بهره‌برداری از نخستین بوستان قرآنی شهر جم در دهه فجر خبر داد و خاطرنشان کرد: تلاش می‌شود همزمان با دهه مبارک فجر در شهر جم از این مکان بهره‌برداری شود.

علمداری هدف از ساخت این بوستان را بسترسازی برای اشاعه و ترویج فرهنگ و معارف قرآنی بیان کرد و گفت: بوستان قرآن نخستین بوستانی است که در سطح شهر جم به نام مقدس قرآن نامگذاری شده و هدف اصلی از ساخت آن اشاعه فرهنگ و فراهم کردن فضای معنوی است.

شهردار جم در ادامه با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران انقلابی نشأت گرفته از تعالیم نورانی قرآن و اسلام ناب محمدی بود ابراز داشت: بسترسازی برای ترویج قرآن و نهادینه کردن تعالیم و روح معنوی آن در بین مردم و آحاد جامعه از جمله وظایف و مسئولیت‌های متولیان امر است.

علمداری تدریس، تعلیم و اشاعه قرآن و تعالیم آن را امری واجب دانست و ابراز امیدواری کرد در سایه احداث و راه‌اندازی بوستان قرآن در جم، زمینه برای جذب هرچه بیشتر جوانان و نوجوانان علاقه‌مند به فراگیری قرآن و کشف و تبلیغ ناگفتنی‌های این کتاب آسمانی فراهم‌تر شود.

وی افزود: امیدوار هستیم با راه‌اندازی بوستان قرآن زمینه انجام فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی در شهرستان جم بیشتر شود و شاهد گسترش اینگونه فعالیت‌ها باشیم.

شهردار جم گفت: بوستان قران به مساحت 280 مترمربع با اعتباری بالغ بر 190 میلیون تومان از محل اعتبارات استانی در پارک پردیس شهر جم عملیات اجرایی آن آغاز و در ایام‌الله دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/2451/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول