اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علمی کاربردی هرمزگان خبر داد

برگزاری دومین نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی در هرمزگان

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان هرمزگان از برگزاری دومین نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی در استان هرمزگان خبر داد.

برگزاری دومین نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، عباس مرادی ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: این نمایشگاه به همت دانشگاه جامع علمی کاربردی استان هرمزگان از امروز شانزدهم دی‌ماه به مدت دو روز در محل سالن اجتماعات مجتمع آموزشی بصیرت (گفت‌وگوی تمدن‌ها) بندرعباس برگزار می‌شود.

وی هدف از ایجاد این نمایشگاه را ترویج فرهنگ پژوهش در کشور و تحقق شعار دانشگاه جامع علمی کاربردی به ‌عنوان دانشگاه کارآفرین در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی عنوان کرد و ادامه داد: در این نمایشگاه از تجارب موفق وزارتخانه‌ها، دستگاه‌ها و سازمان‌های مختلف در زمینه برگزاری انواع نمایشگاه‌های اشتغال در سال‌های اخیر و همچنین ظرفیت‌های متعدد دانشگاه جامع علمی کاربردی استفاده خواهد شد که ماحصل آن طراحی الگویی خلاق از «پیوند صنعت و دانشگاه» است که در این نمایشگاه تبلور خواهد یافت.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان هرمزگان با تاکید بر اینکه رسالت اصلی این دانشگاه کمک به ایجاد اشتغال دانش‌بنیان برای توسعه پایدار هرمزگان است به محورهای نمایشگاه اشاره کرد و گفت: معرفی کارآفرینان برتر استان، کلینیک اشتغال و کارآفرینی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و مهارتی، کارگاه‌های آموزشی خوشه‌های فناوری و معرفی مشاغل بومی و خانگی از جمله محورهای دومین نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی در هرمزگان است که طی دو روز از ساعت 9 تا 12 و 16 تا 20 آماده استقبال از بازدید کنندگان خواهد بود.

مرادی با بیان اینکه دانشگاه علمی کاربردی به عنوان دانشگاه شغل‌محور متناسب با نیاز جامعه و بازار کار به تربیت نیروی انسانی می‌پردازد، خاطرنشان کرد: این دانشگاه برای نیل به این هدف با نیازسنجی و همگام‌سازی محتوای آموزشی با نیاز روز، راهبردهای خود را منطبق با سیاست‌های وزارت علوم هدفگذاری می‌‌کند.

وی همچنین روند رو به رشد دانشگاه و توسعه مراکز را مورد اشاره قرار داد و گفت: دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان هرمزگان با 25 مرکز تخصصی و 462 کد رشته تا مقطع بهمن 16 هزار دانشجو خواهد داشت.

مرادی یادآور شد: علاوه بر توسعه رشته‌های جدید در مقطع کاردانی و کارشناسی از جمله هفت رشته بخش بهداشت و درمان و همچنین راه‌اندازی مرکز تخصصی شهردار‌ی‌ها، امکان تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد نیز در این دانشگاه در دو رشته آسیب‌های اجتماعی با گرایش اعتیاد و مدیریت بهینه‌سازی سیستم لجستیک فراهم است.

وی تصریح کرد: تفاوت تحصیل در این مقطع و در این دانشگاه با سایر مراکز آموزش عالی در این است که به جای پایان‌نامه باید پروژه عملی با هدف ارتقای بهره‌وری که قابلیت تحقق در مراکز مورد سفارش را داشته باشد از سوی دانشجو ارائه تا مدرک وی تایید شود.

انتهای پیام/88001/م30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول