اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار همدان:

انجام پژوهش‌ها با شناخت از وضعیت استان صورت گیرد

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار همدان با بیان اینکه انجام پژوهش‌ها باید با شناخت از وضعیت موجود صورت گیرد، گفت: این مهم منجر به توسعه استان خواهد شد.

انجام پژوهش‌ها با شناخت از وضعیت استان صورت گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، رضا قیاسی پیش از ظهر امروز در کارگروه تخصصی پژوهش و فناوری و تحول اداری در همدان با تأکید بر لزوم توجه به امر پژوهش اظهار داشت: برای کیفی کار کردن پژوهش‌ها، اعضای این کارگروه باید به صورت ثابت در جلسات حضور داشته باشند.

وی با بیان اینکه باید به پژوهش‌ها اهمیت بیشتری دهیم، ادامه داد: عملکرد خوب مسئولان در این عرصه در ارتقای کیفیت کار‌ها موثر خواهد بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار همدان خاطرنشان کرد: برای رسیدن به هدف‌های بزرگتر باید قدم‌های بلند‌تری برداشته شود که یکی از این راهبردها توجه به امر پژوهش است.

وی گفت: در این مسیر امکانات لازم را نیز باید فراهم کرد، زیرا بدون آگاهی و فراهم کردن پیش‌زمینه لازم نمی‌‌توان قدم بزرگ برداشت.

قیاسی با بیان اینکه انجام پژوهش‌ها باید با شناخت از وضعیت موجود صورت گیرد، افزود: چراغ راه دست‌اندرکاران توسعه باید مراکز علمی، دانشگاهی و نیرو‌های عالم به ضرورت‌های استان باشد و در این عرصه همه باید حضور فعال داشته باشند.

وی ادامه داد: باید سرعت خود را در انجام کارهای پژوهشی و تحقیقاتی افزایش داده و قدم‌های بلندی برداریم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار همدان اضافه کرد: در سند چشم‌انداز 20 ساله توجه به مباحث پژوهش‌ها مدنظر قرار گرفته، به طوری که در همین راستا یک تا 3 درصد بودجه عمرانی به پژوهش اختصاص یافته است.

وی با تأکید بر لزوم جذب بودجه پژوهشی گفت: این کار نیازمند انجام برنامه‌ریزی است.

همچنین در پایان جلسه دو طرح پژوهشی استانداری به نام بررسی موانع و ساز و کار‌های مؤثر بر راهکار‌های حرکت به سمت کشاورزی ارگانیک در استان همدان و طرح دوم به نام طرح پژوهشی تعیین عوامل موثر بر فقر در نواحی روستایی استان همدان با استفاده از مدل اقتصادسنجی فضایی برای انجام پژوهش به تصویب کارگروه رسید.

انتهای پیام/89007/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول