اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‌دلیل بارش شدید برف

پروازهای فرودگاه کرمان لغو شد

معاون عمرانی استاندار کرمان گفت: در پی ریزش شدید برف از شامگاه دیشب در شهر کرمان تمام پروازهای فرودگاه کرمان لغو و یا دچار تأخیر طولانی شده‎اند.

پروازهای فرودگاه کرمان لغو شد

محمدجواد کامیاب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: در تمام راه‎های روستایی به دلیل کوهستانی و برفگیر بودن با مشکل مواجه هستیم، اما تاکنون هیچ مسیری بسته اعلام نشده است.

وی افزود: در پی ریزش شدید برف از شامگاه دیشب در شهر کرمان تمام پروازهای فرودگاه کرمان لغو و یا دچار تأخیر طولانی شده‎اند.

کامیاب تصریح کرد: همچنین با توجه به بارش برف سنگین رفت و آمد در محورهای اصلی با کندی صورت می‎گیرد، به همین دلیل از شهروندان تقاضا می‎شود از مسافرت‎های غیرضروری اجتناب کرده و در صورت اضطرار از زنجیر چرخ استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه محور داوران به رفسنجان در شهرستان زرند به دلیل شیب تند بسته شده است، ابراز داشت: در سایر محورها امکان رفت و آمد وجود داشته و تردد همچنان جریان دارد.

کامیاب عنوان کرد: مقاطع ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان در مناطق برفگیر با هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان و در مناطق بارانی با هماهنگی ستادهای بحران و اداره‎های آموزش و پرورش شهرستان‎ها تعطیل شده است.

انتهای پیام/80001/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول