اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار شادگان:

طرح عدالت در سلامت در شادگان اجرایی‌ می‌شود

معاون فرماندار شادگان با اشاره به اجرای طرح عدالت در سلامت گفت: شبکه بهداشت و درمان شهرستان به تنهایی قادر به تامین بهداشت و سلامت به شکل مطلوب نخواهد بود.

طرح عدالت در سلامت در شادگان اجرایی‌ می‌شود

نعمت‌الله آلبوغبیش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان با اشاره به اجرای طرح عدالت در سلامت اظهار کرد: این طرح باید با همکاری همه مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان و حتی از طریق تریبون نماز جمعه بین مردم نهادینه شود.

وی اجرای طرح مذکور را به منظور بالا بردن سطح عمومی بهداشت و ارتقای سلامت جامعه به ویژه در اماکن عمومی از جمله مدارس و مساجد خواستار شد.

معاون فرماندار شادگان ضمن تاکید بر اهمیت سلامت و ضرورت تشکیل جلسات شورای سلامت و امنیت غذایی به صورت ماهیانه و اجرای به موقع مصوبات توسط اعضا تصریح کرد: شورای سلامت و امنیت غذایی به منظور حفظ و ارتقای عادلانه سلامت و فراهم کردن شرایط دسترسی و برخورداری آحاد جامعه از سبد غذایی سالم و بهبود کیفیت و شیوه زندگی همه مردم تشکیل خواهد شد.

وی ضمن اشاره به وضعیت نابه‌سامان فاضلاب شهری و تاثیر آن در بهداشت و سلامت جامعه و وضعیت نامطلوب دست فروشان بازار شادگان و ضرورت ساماندهی آن و شناسایی نقاط ضعف و قوت و ارائه راهکارهای اجرایی توسط اعضا، بخشداران را بر لزوم ایجاد و معرفی روستای سالم سفارش کرد.

انتهای پیام/72001/م20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول