اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران رامهرمز عنوان کرد

تجلیل از 300 خانواده شهید و جانباز در رامهرمز

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران رامهرمز از تجلیل حضوری بیش از 300 خانواده شهید و جانباز در این شهرستان خبر داد.

تجلیل از 300 خانواده شهید و جانباز در رامهرمز

سیداحمد میرسالاری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رامهرمز اظهار کرد: در راستای تقویت فرهنگ ایثار و شهادت، دلجویی و تجلیل از ایثارگران طرح دیدار حضوری با خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگران به صورت هفتگی در این شهرستان در حال انجام است.

وی ادامه داد: در این طرح، گروه‌های دیدار به همراه معتمدین بنیاد به صورت هفتگی با مراجعه به خانواده‌ها از آنان دلجویی و از مشکلاتشان آگاه می‌شوند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران رامهرمز تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون از 300 خانواده شهید و جانبازان، در شهر و روستاها دیدار به عمل آمده است.

وی همچنین عنوان کرد: با همکاری امام جمعه رامهرمز و با حضور مسئولان محلی و جمعی از مردم هر هفته دوشنبه شب‌ها در منزل یکی از خانواده‌های شهدا و جانبازان «زیارت عاشورا» و سخنرانی انجام می‌شود.

میرسالاری یادآور شد: در اجرای طرح «زیارت عاشورا» نیز تاکنون 40 دیدار انجام گرفته که بسیار مثمر ثمر بوده است و امیدواریم که این طرح را در بین همه خانواده‌های شهدا و ایثارگران اجرا کنیم تا یاد و خاطره شهدا همیشه جاودان بماند.

وی در پایان گفت: تا پایان سال جاری اجرای طرح پایش سلامت خانواده شهدا و جانبازان نیز ادامه خواهد داشت که تاکنون 200 خانواده تحت پوشش این طرح قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام/72012/ج20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول