اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان خبر داد

برگزاری برنامه آموزشی «شیوه دعوت فرزندان به نماز» در زنجان

رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان گفت: برنامه آموزشی «شیوه دعوت فرزندان به نماز» در دستگاه‌های اجرایی استان زنجان برگزار می‌شود.

برگزاری برنامه آموزشی «شیوه دعوت فرزندان به نماز» در زنجان

سعید ناصری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: ستاد اقامه نماز در طول سال برنامه‌های مختلفی در سطح استان زنجان برگزار می‌کند.

وی به برگزاری برنامه‌های آموزشی ستاد اقامه نماز اشاره کرد و افزود: ستاد برای افزایش و ایجاد علاقه مردم به سمت نماز در بین دانش‌آموزان و خانواده‌ها برنامه‌های آموزشی اجرا می‌کند.

رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان با بیان اینکه برنامه آموزشی «شیوه دعوت فرزندان به نماز» برای خانواده‌های همه کارکنان دستگاه‌هایی اجرایی برگزار می‌شود، گفت: این برنامه توسط خود دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌شود.

این مسئول مدت زمان برگزاری برنامه آموزشی شیوه دعوت فرزندان به نماز را 28 ساعت اعلام کرد و بیان داشت: در این برنامه اسرار، احکام و آداب نماز و مسائل شرعی مختلف برای کارکنان دستگاه‌ها بیان می‌شود.

*برگزاری برنامه آموزشی «یاوران نماز» در زنجان

ناصری به برگزاری برنامه «یاوران نماز» در زنجان اشاره کرد و اذعان داشت: این برنامه برای همه اقشار جامعه از جمله دانش‌آموزان، دانشجویان، کارمندان، زنان خانه‌دار، بازاریان و...برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه افراد شرکت‌کننده در این برنامه از بین معتکفان مساجد شناسایی شده است، ادامه داد: این افراد دغدغه نماز دارند و چگونگی دعوت اقشار مختلف جامعه به سمت نماز به این افراد آموزش داده می‌شود.

رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان با اشاره به اینکه در ابتدا بیش از 900 نفر از هم استانی‌ها در طرح یاوران نماز ثبت‌نام کردند، اظهار داشت: در حال حاضر 90 نفر به طور پیوسته در کلاس‌های این طرح شرکت می‌کنند.

این مسئول در ادامه به برگزاری همایش عاشوراییان نماز در آبان ماه امسال و دهه نخست ماه محرم اشاره کرد و گفت: این برنامه در دانشگاه زنجان برگزار شد.

ناصری با اشاره به اینکه دبیرخانه دائمی این همایش در استان زنجان دایر بود، خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این همایش جذب همشهریان به اقامه نماز است.

وی در پایان گفت: با توجه به اینکه زنجان به عنوان پایتخت شور و شعور حسینی شناخته شده برگزاری این همایش به همشهریان کمک می‌کند که نماز شایسته امام حسین (ع) را اقامه کنند.

انتهای پیام/73008/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول