اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد یزد:

جشنواره استانی «شعر نماز» در یزد برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از برگزاری جشنواره استانی شعر نماز در یزد خبر داد.

جشنواره استانی «شعر نماز» در یزد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، بهرام عبدالحسینی، صبح امروز در نشست برنامه‌ریزی دو جشنواره هنری فاخر در حوزه دین که قرار است از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد برگزار شود، اظهار داشت: جشنواره استانی شعر نماز 17 بهمن ماه امسال در شهرستان مهریز با هدف خلق و تولید آثار هنری توسط هنرمندان با رویکرد دینی به ویژه نماز برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: شناسایی استعدادهای ادبی و هنری جامعه هنرمندان در راستای صیانت و پاسداشت از سرمایه‌های علمی و هنری، بهره‌مندی از نظرات هنرمندان کشور و استفاده از ظرفیت بالای هنر در گسترش فرهنگ نماز اول وقت از اهداف برگزاری این جشنواره فاخر در حوزه دینی است.

مدیرکل ارشاد استان یزد با اشاره به محورهای برگزاری این جشنواره ادامه داد: نماز و شهدا در دفاع مقدس، نماز و سبک زندگی اسلامی، نماز و فرهنگ و هنر، نماز و رشد و تعالی، نماز و جوانان موضوعات این جشنواره هستند.

عبدالحسینی با بیان اینکه تاکنون، 40 اثر به این جشنواره ارسال شده است، بیان کرد: علاقمندان به شرکت در این جشنواره باید آثار خود را تا تاریخ 28 دی ماه به نشانی مهریز، خیابان مطهری جنوبی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهریز ارسال کنند.

وی خاطرنشان کرد: دیگر جشنواره فاخر استانی در حوزه دین، نخستین سوگواره سالانه عکس با عنوان لحظه‌های عاشورایی است که این جشنواره نیز قرار است در شهرستان میبد برگزار ‌شود.

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان یزد اظهار داشت: با توجه به اهمیت فرهنگ عاشورا و عزاداری در بین مردم متدین شهرستان میبد، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، نخستین سوگواره سالانه عکس میبد را با عنوان "لحظه‌های عاشورایی" برگزار می‌کند.

عبدالحسینی بیان کرد: نمایشگاه این آثار قرار است، 20 دی‌ماه جاری در شهرستان میبد برگزار شود که اطلاع‌رسانی در مورد مکان برگزاری این نمایشگاه از سوی اداره ارشاد میبد اعلام می‌شود.

انتهای پیام/2464/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول