اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شعبه چهارم تعزیرات حکومتی خراسان شمالی مطرح کرد

محکومیت 9 میلیارد ریالی متهمان انبه قاچاق در تعزیرات خراسان شمالی

رئیس شعبه چهارم تعزیرات حکومتی خراسان‌شمالی از محکومیت 9 میلیارد ریالی دو متهم پرونده انبه قاچاق در تعزیرات استان خبر داد.

محکومیت 9 میلیارد ریالی متهمان انبه قاچاق در تعزیرات خراسان شمالی

امید جلیلی تقویان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به شناسایی و توقیف چهار محموله انبه وارداتی در خروجی‌های خراسان شمالی توسط  اطلاعات سپاه پاسداران استان  گفت: این پرونده هفت متهم داشت که دو متهم آن به طور تضامنی به پرداخت 9میلیارد ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شدند.

وی افزود: همچنین اتهام پنج تاجر واردکننده دیگر این پرونده اخلال در نظام اقتصادی بود که پرونده‌ این متهمان به خاطر عدم صلاحیت تعزیرات برای رسیدگی به ‌دادگاه انقلاب اسلامی ارجاع شده است.

به گزارش فارس، مدیر اجرای احکام تعزیرات حکومتی خراسان شمالی، نپرداختن حقوق گمرکی دولت را از دلایل اتهام آنان در اخلال در نظام اقتصادی عنوان کرد.

پیرو کشف و توقیف تریلرهای حامل انبه در خروجی‌های خراسان شمالی، این اقلام به قیمت دولتی در شهرهای بجنورد و شیروان در بین مردم عرضه شد.

انتهای پیام/63002/ش20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول