اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت و تجارت مازندران:

مشکلی در تامین تسهیلات به واحدهای صنعتی مازندران جود ندارد

رئیس سازمان صنعت و تجارت مازندران گفت: مشکلی در تامین تسهیلات به واحدهای صنعتی مازندران جود ندارد اما تولیدکنندگان توجه داشته باشند که تسهیلات بانکی در حال حاضر به منزله آب شوری است که تشنگی را افزایش می‌دهد.

مشکلی در تامین تسهیلات به واحدهای صنعتی مازندران جود ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت و تجارت مازندران، محمد محمدپور در جلسه هم‌اندیشی با اعضای هیئت مدیره و روسای انجمن‌های تخصصی خانه صنعت، معدن و تجارت در خصوص فضای کسب و کار اظهار کرد: جو بین‌المللی در جهت مثبت و امیدوار کننده به نفع کشور ما به پیش می‌رود و درآمدزایی خوبی در حال حصول است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گفت: در رابطه با تامین تسهیلات ارزی و ریالی مشکل خاصی وجود ندارد اما تولیدکنندگان توجه داشته باشند که تسهیلات بانکی در حال حاضر به منزله آب شوری است که تشنگی را افزایش می‌دهد.

وی تولیدکنندگان را سیمرغ کشور خطاب و تصریح کرد: دنیای مدیریت بنگاه‌داری تغییر کرده و بروز و پیشرفته شده است همچنین تفکرات و ایده‌ها در حوزه مدیریت صنعتی و معدنی در جهان امروز به سرعت در حال دگرگونی است، بنابراین مدیران نباید فقط به فکر تامین مالی کارخانجات باشند.

محمدپور با بیان اینکه امور صنعت و معدن استان را در اصل باید خانه صنعت، معدن و تجارت و انجمن‌های تخصصی آن اداره کنند و به پیش ببرند، خاطرنشان کرد: واقعیت امر این است که خانه و انجمن‌های وابسته نمایندگان ده‌ها واحد تولیدی عضو هستند که هر یک از آنها خانواده بزرگی را شامل می‌شوند و این حائز اهمیت است.

رئیس سازمان صنعت و تجارت مازندران افزود: سیاست و دستور وزیر صنعت، معدن و تجارت هم این است که هر اقدامی را که امکان‌پذیر باشد به بخش خصوصی واگذار شود.

وی گفت: خادم صنعت‌گران و معدن‌کاران هستیم و خود را عضو خانه و این تشکل را جزو خانه خود به حساب می‌آورم و آماده همه نوع همکاری هستیم و این مطلب را هم قبول داریم که باید تشکل‌ها را جابیاندازیم اما در عین حال از خانه صنعت، معدن و تجارت استان انتظار داریم که پایگاه دانشی و پژوهشی ایجاد کند و خود را توانمند ساخته، تشویق‌ها و ترغیب‌های لازم را جهت رسیدن به سطح کیفیت مطلوب به عمل آورد.

محمدپور با اشاره به داشتن استراتژی و پیگیری‌های مشترک یادآور شد: باید این باور و اعتقاد را داشته باشیم که خیلی از مشکلات را در سطح استان و تعداد قابل توجهی از آن را در سطح کلان می‌توانیم برطرف کنیم.

انتهای پیام/2296/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول