اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر برنامه‌ریزی شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی خبر داد

اعطای تخفیف‌های ویژه در 3 ناحیه صنعتی خراسان شمالی

مدیر برنامه‌ریزی و پشتیبانی شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی گفت: به متقاضیان سرمایه‌گذاری صنعتی در نواحی صنعتی عباس‌آباد و بام شهرستان اسفراین و ناحیه صنعتی مهمانک در شهرستان مانه و سملقان تخفیف‌های ویژه‌ای تعلق می‌گیرد.

اعطای تخفیف‌های ویژه در 3 ناحیه صنعتی خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی، مهدی جمشیدی اظهار کرد: بخش نقدی حقوق انتفاع و بهره‌برداری از زمین به 10درصد کاهش یافت و مابقی به بخش اقساط اضافه می‌شود.

وی افزود: در چارچوب سیاست‌های حمایتی از ایجاد واحدهای تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی، 50 درصد تخفیف به قیمت حق بهره‌برداری اراضی صنعتی به متقاضیان سرمایه‌گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی ایجادشده در مناطق کمتر توسعه یافته تعلق گرفته و این 10 درصد در بخش نقدی حقوق انتفاع در این سه ناحیه صنعتی بعد از تخفیف اولیه اعمال شده است.

جمشیدی تاکید کرد: هدف از این تخفیف تشویق سرمایه‌گذاران به احداث واحدهای صنعتی در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته و جلوگیری از تمرکزگرایی است.

مدیر برنامه‌ریزی شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی گفت: نواحی صنعتی اسفراین و مانه و سملقان دارای امکانات اولیه مورد نیاز سرمایه گذاران صنعتی بوده و آماده واگذاری است.

انتهای پیام/63002/ش/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول