اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مرکزی چرام تاکید کرد

ارائه آموزش‌های مقابله با بحران به معلمان مدارس روستایی

بخشدار مرکزی چرام گفت: فرسوده بودن بعضی از مدارس روستایی مشکلاتی را به وجود می‌آورد که لازم است، معلمان را توجیه کرده تا در مواقع بحرانی اقدامات لازم را به عمل آورند.

ارائه آموزش‌های مقابله با بحران به معلمان مدارس روستایی

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، علی خردمند ظهر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش چرام با اشاره به هدف تشکیل شورای آموزش و پرورش، اظهار کرد: بررسی مشکلات و مسائل آموزشی افراد و تحقق اهداف این سازمان با استفاده از ظرفیت‌های مختلف مردمی، نهادها، ادارات و ارگان‌های دولتی و غیردولتی از اهداف تشکیل شورای آموزش و پرورش است.

بخشدار مرکزی چرام اضافه کرد: با توجه به توانایی‌هایی که این شوراها دارند، می‌توانند با برنامه‌ریزی منسجم و منظم، زمینه جلب و تقویت مشارکت‌های مردمی و تصمیم‌گیری‌های مناسب برای رفع مشکلات آموزش و پرورش را فراهم کنند.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش به عنوان مهم‌ترین سیستم آموزشی در هر کشور محسوب می‌شود که می‌تواند اثرات بسیار مثبتی بر خانواده‌ها و افراد جامعه داشته باشد، گفت: لازم است نه تنها مسئولان و فرهنگیان بلکه سایر دستگاه‌ها و نهادها در همکاری با آموزش و پرورش نهایت تلاش خود را به کار گیرند.

خردمند با اشاره به اینکه شغل معلمی یکی از حساس‌ترین و خطیرترین مسئولیت‌های اجتماعی است که در سرنوشت حال و آینده یک جامعه تاثیر دارد، گفت: آموزش و پرورش اساسی‌ترین نهاد اجتماعی در شکل‌دهی، هدایت و کنترل افکار افراد هر جامعه بشری است و داشتن یک آموزش و پرورش توانمند لازمه توسعه اجتماعی است.

وی همچنان به کسب موفقیت‌های مختلف استانی و کشوری توسط دانش‌آموزان چرامی اشاره کرد و ابراز داشت: بی‌شک کسب این موفقیت بزرگ مرهون تلاش همه فرهنگیان، خانواده‌ها و دانش‌آموزان سختکوش و با ایمان است که با تعهدی خاص در راه اعتلای هرچه بیشتر ایران اسلامی گام برمی‌دارند.

این مسئول در ادامه با اشاره به مشکلات اساسی که در فصل زمستان ممکن است با آن مواجه شد، یکی از این مشکلات را بحث سوخت زمستانی ذکر کرد و یادآور شد: فرسوده و قدیمی بودن بعضی از مدارس روستایی مشکلاتی را به وجود می‌آورد که در این زمینه لازم است، معلمان را توجیه کرده تا در مواقع بحرانی و حساس، اقدامات لازم را به عمل آورند.

انتهای پیام/82002/غ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول