اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار بوشهر:

حمایت از آموزش و پرورش دغدغه مدیریت استان بوشهر است

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر گفت: دغدغه مدیریت استان بوشهر این است که از آموزش و پرورش حمایت کند تا این نهاد با خیال آسوده به تعلیم و تربیت دانش‌آموزان بپردازد.

حمایت از آموزش و پرورش دغدغه مدیریت استان بوشهر است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمدحسن پرآور پیش از ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه مدیران کل آموزش و پرورش استان بوشهر با قدردانی از تلاش‌های خلیل رضایی مدیرکل سابق آموزش و پرورش بوشهر اظهار داشت: آموزش و پرورش و مجموع نیروهای آن یک پنجم جمعیت نیروهای اداری استان را شامل می‌شود که این نشان از اهمیت نهاد آموزش و پرورش است.

وی افزود: جمعیت موجود در آموزش و پرورش از نظر تاثیرگذاری در آینده استان، بسیار حائز اهمیت خواهند بود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر تصریح کرد: به دلیل اهمیت نهاد آموزش و پرورش است که در انتخاب مدیران آن حساسیت زیادی صورت می‌گیرد.

پرآور تاکید کرد: آموزش و پرورش باید به جای برسد که رتبه‌های دو و سه رقمی دانش‌آموزان در رقابت کنکور مشخص باشد و این امر نیازمند برنامه‌ریزی است.

معاون استاندار بوشهر اضافه کرد: پرورش فکر، جسم و روان دانش‌آموزان نیازمند توجه مبانی فکری، دینی و مذهبی است. دغدغه مدیریت استان بوشهر این است که نحوی از آموزش و پرورش حمایت کند تا این نهاد به خیال آسوده به تعلیم و تربیت دانش‌آموزان بپردازد. فرهنگیان متعهد، ولایتمدار و دلسوز هستند و با وجود کمی و کاستی‌ها همواره با از خودگذشتگی در مسیر تعلیم و تربیت گام برمی‌دارند.

معاون استاندار بوشهر ادامه داد: تغییر و تحول مدیریتی به دلیل ضعف یا کمبود نیست بلکه فلسفه هر تغییر و تحولی نگاه به افق آینده است و این امر موجب می‌شود نیروهایی انتخاب شوند تا اقدامات موثرتری انجام داده باشند.

انتهای پیام/66006/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول