اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش چرام خبر داد

برگزاری همایش تجلیل از شورای آموزش و پرورش چرام

رئیس آموزش و پرورش چرام از برگزاری همایش تجلیل از شورای آموزش و پرورش چرام خبر داد.

برگزاری همایش تجلیل از شورای آموزش و پرورش چرام

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، ظهر امروز نشست شورای آموزش و پرورش چرام به ریاست بخشدار مرکزی و با حضور رئیس آموزش و پرورش و اعضای شورا در محل فرمانداری چرام برگزار شد.

محمدقلی جمالی در این نشست با اشاره به هفته شورای آموزش و پرورش و با بیان اینکه همایشی در این راستا برگزار خواهد شد، اظهار کرد: این همایش با حضور اعضای شوراها و در هفته شوراهای آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

رئیس آموزش و پرورش چرام در ادامه گفت: آموزش و پرورش یکی از دستگاه‌های اجرایی است که می‌تواند در راستای منویات مقام معظم رهبری گام‌های موثری بردارد.

وی با بیان اینکه تشکیل شوراهای آموزش و پرورش زمینه مشارکت و نظارت مردم به ویژه اولیا را در نظام تعلیم و تربیت بالا برده و می‌برد، اضافه کرد: تحقق مشارکت و نظارت مردم در امر آموزش و پرورش، بهره‌گیری از تمامی منابع برای توسعه و تجهیز فضاهای آموزشی و پرورشی از جمله اهداف تصویب قانون شوراهای آموزش و پرورش است.

این مسئول با بیان اینکه شورای آموزش و پرورش تنها گزارش کردن نیست، ارائه راهکار و نقد عملکرد را یکی از ابزارهای پیشرفت در یک شورا و جامعه برشمرد.

وی تصریح کرد: جای بسی خوشحالی است که در شورای آموزش و پرورش شهرستان چرام این ابزار نقد به خوبی در حال انجام است.

مدیر آموزش و پرورش چرام مشارکت در امر آموزش و پرورش را وظیفه همه اقشار دانست و با اشاره به نقاط قوت این شورا گفت: نقاط قوت این شورا، احساس مسئولیت همه اعضا و شرکت فعال در جلسات، تجزیه و تحلیل مسائل آموزش و پرورش مدارس و پیگیری مصوبات جلسات است.

جمالی در ادامه با بیان اینکه در بحث آموزش و پرورش و شورای آموزش و پرورش، مشارکت حرف اول را می‌زند، گفت: اگر ما بتوانیم در روستاها، اعضای شورای روستاها و همچنین دهیاران را با خود همراه کنیم، بخش زیادی از مشکلات آموزش و پرورش برطرف خواهد شد.

این مسئول فرهنگی در چرام در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری اشاره کرد و عنوان داشت: این مسابقات در پایان امتحانات دی ماه در سطح شهرستان چرام برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/82002/غ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول