اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قرچک خواستار شد

احداث بیمارستان تأمین اجتماعی و کلینیک‌های تخصصی در قرچک

فرماندار شهرستان قرچک با اشاره به کمبود فضاهای درمانی در این شهرستان خواستار احداث بیمارستان تخصصی در شهر قرچک و راه‌اندازی کلینیک‌های تخصصی در روستاهای این شهرستان شد.

احداث بیمارستان تأمین اجتماعی و کلینیک‌های تخصصی در قرچک

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، رضا ریاحی بعدازظهر امروز در کارگروه شهرستان قرچک که با حضور وزیر کار و رفاه اجتماعی و جمعی از مسئولان استان تهران به منظور بررسی وضعیت کار و اشتغال در این شهرستان برگزار شد به ارائه گزارشی در ارتباط با وضعیت کار و تأمین اجتماعی شهرستان قرچک پرداخت.

فرماندار شهرستان قرچک کمبود فضاهای درمانی را یکی از مشکلات این شهرستان دانست و گفت: متأسفانه شهرستان 300 هزار نفری قرچک فقط دارای یک مرکز درمانی تأمین اجتماعی است.

ریاحی در ادامه این نشست، احداث و راه‌اندازی کلینیک‌های تخصصی در روستاها، احداث یک بیمارستان تأمین اجتماعی در شهرستان قرچک، افتتاح شعبه‌ای از بانک توسعه تعاون، اختصاص بودجه مستقل برای اشتغال‌زایی، تجهیز ورزشگاه ملاآقایی برای جوانان، احداث سالن‌های ورزشی و ... را از جمله مطالبات مردم مؤمن و شهیدپرور قرچک برشمرد و گفت: مجموعه شهرستان قرچک در راستای خدمت‌رسانی مطلوب و در خور شأن مردم همیشه در صحنه این شهرستان خواستار تحقق این موارد هستند.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت اشتغال ساکنان شهرستان قرچک عنوان کرد: بیشتر مردم این شهرستان به دلیل نزدیکی پایتخت در تهران مشغول به فعالیت و به تبع آن بیمه شده شهر تهران و ساکن شهرستان قرچک هستند.

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک در بخش پایانی سخنان خود با تأکید بر اینکه این شهرستان در بخش تأمین اجتماعی نیازهای زیادی دارد، تصریح کرد: متأسفانه در داروخانه‌های این شهرستان داروهایی که زیر پوشش تأمین اجتماعی هستند، وجود ندارد.

این گزارش حاکی از گروه اشتغال شهرستان قرچک با حضور علی ربیعی وزیر کار و رفاه اجتماعی، نوربخش رئیس تأمین اجتماعی کشور، رئیس کار کشور، سیدحسین نقوی حسینی نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک، رضا ریاحی فرماندار شهرستان قرچک و جمعی از مسئولان استان و شهرستان قرچک در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/2462/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول