اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش سعدآباد خبر داد

اجرای 55 ویژه‌برنامه فرهنگی مذهبی در مدارس سعدآباد

رئیس آموزش و پرورش سعدآباد از اجرای 55 ویژه‌برنامه فرهنگی مذهبی در مدارس سعدآباد خبر داد.

اجرای 55 ویژه‌برنامه فرهنگی مذهبی در مدارس سعدآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از سعدآباد، جعفر امیری‌زاده ظهر امروز در جلسه توانمندسازی معاونان و مربیان پرورشی سعدآباد اظهار داشت: بهبود وضعیت تحصیلی دانش‌آموزان امری لازم و ضروری است و در این مسیر از همه توانمندی استفاده می‌کنیم.

وی افزود: نحوه اجرای مسابقات فرهنگی هنری در دهه مبارک فجر امری مهم است که باید مورد توجه قرار گیرد.

رئیس اداره آموزش و پرورش سعدآباد از تلاش مربیان و معاونین پرورشی قدردانی کرد و یادآور شد: شما عزیزان به عنوان پرچم‌داران عرصه پرورشی، فرهنگی و تربیتی در مدارس باید سرآمد نظم، ادب، مسئولیت‌پذیری و الگوی رفتاری دانش‌آموزان باشید.

امیری‌زاده در ادامه به بیان و تشریح برخی از وظایف مهم معاونین پرداخت و اذعان کرد: ایجاد نشاط و شادابی در بین دانش‌آموزان باعث ایجاد انگیزه بیشتر برای شرکت کردن در فعالیت‌های پرورشی می‌شود.

وی همچنین به برپایی نماز و قرار دادن زنگ نماز در مدارس تاکید کرد و اظهار داشت: مربی و معاون پرورشی با دیگر دبیران از جمله دینی و قرآن و یا ادبیات و هنر در اجرای مراسمات هر چه بهتر خود تعامل داشته باشند.

رئیس آموزش و پرورش سعدآباد از اجرای 55 ویژه‌برنامه فرهنگی مذهبی در مدارس سعدآباد خبر داد و افزود: این برنامه‌ها در مدارس شهری و روستایی برگزار می‌شود.

معاون پرورشی آموزش و پرورش سعدآباد نیز ضمن قدردانی از انجام فعالیت‌های پرورشی همکاران بر انجام به‌موقع فعالیت‌های پرورشی طبق تقویم اجرایی برنامه‌های پرورشی تأکید کرد.

عبدالله باغچه‌بان مطالب لازم در ارتباط با انجام مسابقات فرهنگی و هنری، برگزاری برنامه‌های دهه فجر، اجرای طرح یادآوران معروف و برپایی نماز جماعت در مدارس را بیان کرد.

در این نشست، مربیان و معاونین پرورشی نظرات و پیشنهادات خود را ارائه کردند.

انتهای پیام/2452/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول