اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سابق آموزش و پرورش استان بوشهر:

3300 کلاس درس در بوشهر ساخته شده است

مدیرکل سابق آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: از سال 83 تاکنون، 3 هزار و 300 کلاس درس در استان بوشهر ساخته شده است.

3300 کلاس درس در بوشهر ساخته شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، خلیل رضایی ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه مدیران جدید و قدیم آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: برای رسیدن به توسعه در موضوعات مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و هسته‌ای باید به آموزش و پرورش توجه ویژه کرد.

وی با اشاره به تدوین سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش تصریح کرد: رویکرد این سند تربیتی است که مورد تایید رهبر معظم انقلاب نیز قرار گرفته و در این سند از اعمال سلیقه‌های شخصی خودداری شده است.

مدیرکل سابق آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به حضور 32 هزار نفر در استان بوشهر در طرح نهضت ملی حفظ قران گفت: توسعه مدارس وابسته به حوزه علمیه از اقدامات مهم ما بود به طوری که هم‌اکنون 11 مدرسه مرتبط با حوزه علمیه در استان فعال هستند.

وی با بیان اینکه نخستین مدرسه معارف اسلامی در استان را راه‌اندازی کردیم، عنوان کرد: با این اقدامات، بوشهر جزو سه استان برتر کشور در زمینه ارتباط مدارس با حوزه علمیه شده است.

رضایی تصریح کرد: در کنکور سراسری نیز چهار پله صعود کردیم به‌طوری که در رشته زبان خارجی رتبه دوم کسب شد و رتبه‌های زیر یک‌هزار نیز ارتقاء یافت.

وی یادآور شد: در زمینه توسعه هنرستان‌ فنی و حرفه‌ای رتبه سوم و جشنواره خوارزمی از رتبه بیستم در سال 89 به 9 رتبه پنجم در سال گذشته و رتبه سوم در سال‌جاری رسیدیم.

مدیرکل سابق آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به تحصیل 2 هزار و 750 دانش‌آموز در مدارس تیزهوشان خاطرنشان کرد: رشد 400 درصدی مدارس شاهد از دیگر اقدامات ما بود به طوری که تا سه سال قبل چهار مدرسه شاهد در استان داشتیم و اکنون این رقم به 19 مدرسه رسیده است.

رضایی گفت: سال گذشته نخستین یادواره شهدای دانش‌آموز در استان برگزار شد و امسال نیز 400 یادواره شهدا در استان برگزار خواهد شد.

وی عنوان کرد: تعیین تکلیف یک‌هزار و 200 آموزشیار نهضت سوادآموزی و یک‌هزار و 440 معلم حق‌التدریس بخشی دیگر از اقدامات صورت گرفته بود.

رضایی افزود: از ابتدای انقلاب تا سال 83، پنج هزار و 400 کلاس درس در استان ساخته شد اما این در حالی است که از سال 83 تاکنون‌ سه هزار و 300 کلاس درس در استان احداث شده است.

انتهای پیام/66006/م30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول