اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول فنی بیمه‌شدگان تامین اجتماعی کردستان عنوان کرد

تشکیل 5 کمیسیون پزشکی در کردستان

مسئول فنی بیمه شدگان تامین اجتماعی کردستان گفت: پنج کمیسیون پزشکی تامین اجتماعی در استان تشکیل شده و آماده خدمات‌رسانی به مردم هستند.

تشکیل 5 کمیسیون پزشکی در کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج فرزاد دادرس پیش از ظهر امروز در نشست با خبرنگاران در سنندج اظهار داشت: در استان کردستان پنج کمیسیون پزشکی وجود دارد که نسبت به استان‌های همجوار در این زمینه پیشتاز است.

وی ضمن اشاره به اهمیت کمیسیون پزشکی در شهرستان‌ها، گفت: این کمیسیون‌ها به منظور تسهیل در خدمات‌رسانی و جلوگیری از صرف هزینه و وقت مراجعه‌کنندگان شهرستانی به مرکز استان تشکیل شده است و در این راستا سعی داریم تا تعداد شعبات را روز به روز افزایش دهیم.

مسئول فنی بیمه‌شدگان تامین اجتماعی کردستان ضمن اشاره به راه‌اندازی شعبه کمیسیون پزشکی حسن‌آباد، خاطرنشان کرد: شعبه سریش‌آباد در هفته آینده و شعبه موچش هم تا آخر امسال به بهره‌برداری می‌رسند.

وی افزود: طبق تبصره یک ماده 6 قانون بیکاری، افرادی که واجد شرایط بیمه بیکاری هستند می‌توانند به اداره کار مراجعه کنند تا به سازمان تامین اجتماعی معرفی شوند تا مشمول دریافت 70 درصد حق بیمه شوند.

دادرس تصریح کرد: برای مساعدت به بیمه شده‌ها، در صورت فوت همسر، به خود همسر معادل یک ماه حقوق یعنی 500 هزار تومان پرداخت می‌کنیم.

وی همچنین با اشاره به اهمیت ترویج بیمه‌ای میان اصناف، مطرح کرد: خوشبختانه آگاهی در بین اصناف بیشتر شده و تعامل بین اصناف و بخش‌های بیمه‌ای بستر را برای افزایش متقاضیان و نیز بیمه کارگران فراهم کرده است.

دادرس با بیان اینکه در آینده حق بیمه به صورت غیرحضوری پرداخت می‌شود، خاطرنشان کرد: کارفرمایان می‌توانند به سایت سازمان مراجعه کرده و پس از دریافت کد و رمز مخصوص، حق بیمه خود را پرداخت کنند.

مسئول فنی بیمه‌شدگان تامین اجتماعی کردستان بیان کرد: سعی داریم به صورت کارشناسی‌شده سیستم نرم‌افزاری را در اسرع در دسترس قرار دهیم تا کارفرمایان بتوانند به راحتی حق بیمه خود را پرداخت کنند.

وی افزود: همه پرونده‌های بیمه‌شدگان تا آخر امسال الکترونیکی می‌شود.

دادرس در پایان گفت: این مهم با هدف کاهش مشکلات مردم و قرار نگرفتن آن‌ها در صف طولانی است و افراد زیرپوشش می‌توانند به سایت سازمان مراجعه کرده و در کمترین زمان نسبت به پرداخت حق بیمه خود اقدام نمایند.

انتهای پیام/79019/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول