اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل را و شهرسازی مازندران خبر داد

اختصاص 8 درصدی اعتبارات محور نور ـ چمستان ـ آمل

مدیرکل مسکن و شهرسازی مازندران از اختصاص فقط هشت درصد از اعتبارات مصوب مربوط به ادامه تعریض محور نور ـ چمستان ـ آمل در 9 ماه سال جاری خبر داد.

اختصاص 8 درصدی اعتبارات محور نور ـ چمستان ـ آمل

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، سید علی اسد پیش از ظهر امروز در نشست بررسی مشکلات شهرستان و شهر نور که با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در محل دفتر کار شهردار نور برگزار شد، اظهار داشت: اعتبار مصوب ادامه تعریض محور نور ـ چمستان ـ آمل در سال‌جاری 5 میلیارد تومان بوده که تاکنون فقط حدود هشت درصد اختصاص داده شد.

وی افزود: مسئولان وزارتخانه قول دادند در دو هفته آینده میزان اختصاص به 20 درصد برسد، اما اختصاص قطره چکانی اعتبار در این محور کارساز نیست و باید از نظر مقوله ترافیکی پیگیری کرد و اعتبار بیشتری اخذ شود.

مدیرکل راه شهرسازی مازندران گفت: این محور به ‌طول 42 کیلومتر در پنج نقطه در حال تعریض است که برآورد هزینه آن 33 میلیارد تومان بوده است.

اسد درباره احداث کمربندی در شهرستان نور گفت: برای احداث و نگهداری کمربندی از ساری تا رامسر  امسال 5 میلیارد تومان در نظر گرفته شد که 4.5میلیارد تومان اختصاص داده شد و فعلا با این اعتبار احداث کمربندی و تقاطع غیرهمسطح در کنارگذر شرقی نور امکان‌پذیر نیست.

وی درباره مشکلات محور بلده خاطرنشان کرد: چون این محور یک محور فرعی است باید از منابع استانی و  پیمانکاران بومی استفاده شود. 

این مسئول با بیان اینکه در محورهای فرعی هر میزان لازم است از بخش خصوصی استفاده شود ما آماده همکاری هستیم، افزود: حاضریم در منطقه سرد و برف‌گیر و دور دست بلده حقوق یکسال را برای سه ماه کار به دلیل شرایط سخت پرداخت کنیم. 

انتهای پیام/86023/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول