اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 9 مسابقه تا پایان لیگ سیزدهم صورت می‌گیرد

6 مسابقه مهم صبا با تیم‌های انتهای جدولی

تیم فوتبال صبای قم در 6 بازی از 9 مسابقه باقی مانده خود از سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با تیم‌های انتهای جدول مسابقه می‌دهد.

6 مسابقه مهم صبا با تیم‌های انتهای جدولی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بعد از شکست خانگی صبای قم برابر سپاهان اصفهان در هفته بیست و یکم بازی‌های فصل جاری لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور حالا تمام نگاه‌ها به عملکرد شاگردان عبدالصمد مرفاوی در 9 بازی باقی مانده تا پایان فصل دوخته شده است.

تیم فوتبال صبای قم در هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برابر فولاد مبارکه سپاهان اصفهان شکست خورد و بدین ترتیب پنجمین باخت خانگی و دوازدهمین شکست لیگ سیزدهم را پذیرفت تا از این نظر همچنان رکورددار باشد.

در هفته‌ای که تیم فوتبال صبای قم با یک گل در ورزشگاه یادگار امام قم با نتیجه یک بر صفر به تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان باخت دیگر همسایه‌های این تیم در انتهای جدول رده‌بندی همگی امتیاز از دست دادند تا صبا همچنان با 19 امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار داشته باشد.

بر اساس برنامه سازمان لیگ برتر، تیم فوتبال صبای قم به ترتیب روزهای 21 و 26 دی‌ماه در 2 دیدار حساس خارج از خانه در شهرهای شیراز و تبریز به مصاف تیم‌های فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز و تراکتورسازی تبریز خواهد رفت.

صبای قم در 9 بازی باقی مانده از سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به ترتیب میهمان تیم‌های فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز، تراکتورسازی تبریز، راه آهن سورینت، پرسپولیس تهران و مس کرمان خواهد بود و در خانه خود نیز با تیم‌های داماش گیلان، استقلال صنعتی خوزستان، ذوب آهن اصفهان و سایپای البرز مسابقه می‌دهد.

شاگردان عبدالصمد مرفاوی در 11 مسابقه خانگی قبل خود که در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار کرده‌اند پنج بار به تیم‌های استقلال تهران، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، فولاد خوزستان، نفت تهران و تراکتورسازی تبریز نتیجه را واگذار کرده‌اند.

صبای قم همچنین در خانه از سد تیم‌های ملوان بندر انزلی، فجر شهید سپاسی شیراز و راه آهن سورینت گذشته است و مقابل تیم‌های فوتبال گسترش فولاد تبریز، پرسپولیس تهران و مس کرمان نتیجه‌ای بهتر از تساوی در خانه کسب نکرده است.

این تیم بیرون از خانه نیز تنها 2 پیروزی، یک تساوی و هفت باخت در کارنامه دارد در حالی که پیروزی‌های صبا برابر نفت تهران و گسترش فولاد تبریز به دست آمده، با ذوب آهن اصفهان مساوی کرده و به هفت رقیب دیگر باخته است.

هم‌اکنون از رده هشتم تا انتهای جدول رده‌بندی فاصله امتیازات بسیار نزدیک است و تیم‌های گسترش فولاد تبریز و استقلال خوزستان هر 2، 23 امتیازی هستند و در رده‌های نهم و دهم جای دارند، داماش گیلان با 22 امتیاز یازدهم، صبای قم با 19 امتیاز دوازدهم، راه آهن سورینت و ذوب آهن اصفهان با 18 امتیاز سیزدهم و چهاردهم، مس کرمان و فجر شهید سپاسی شیراز با 16 امتیاز پانزدهم و شانزدهم هستند.

انتهای پیام/78002/م30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول