اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت غواصی و نجات غریق همدان عنوان کرد

موفقیت 37 نفر همدانی در دریافت گواهینامه غواصی یک‌ستاره

رئیس هیئت غواصی و نجات غریق همدان با بیان اینکه هیئت غواصی و نجات غریق همدان امسال 60 متقاضی دریافت گواهینامه غواصی یک‌ستاره داشته است، گفت: از این تعداد 37 نفر آزمون‌ها را با موفقیت پشت سر گذاشتند.

موفقیت 37 نفر همدانی در دریافت گواهینامه غواصی یک‌ستاره

سیروس سوریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به برگزاری کلاس‌های آموزش غواصی توسط هیئت غواصی و نجات غریق استان همدان اظهار کرد: این دوره آموزشی تحت عنوان «آغازگر» برگزار می‌شود و متقاضیان در صورت کسب مهارت‌های آموزشی به دریافت گواهینامه بین‌المللی یک ستاره غواصی (CMAS) نائل می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه هیئت غواصی و نجات غریق همدان در سال‌جاری 60 متقاضی دریافت گواهینامه یک‌ستاره داشته است،‌ گفت: از این تعداد 37 نفر توانستند آزمون‌ها را با موفقیت پشت سر بگذارند.

رئیس هیئت غواصی و نجات غریق همدان با بیان اینکه غواصی از رشته‌هایی است که با جان انسان‌ها در ارتباط است، افزود: هیئت غواصی و نجات غریق همدان در راستای استفاده از توان و مهارت نیروهای آموزش‌دیده خود با معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان همدان تعامل خوبی دارد.

وی با اشاره به اینکه داود شهدوستی‌دلیر تنها مدرس بین‌المللی غواصی در غرب کشور از پرسنل جمعیت هلال احمر استان است، گفت: با وجود ایشان، توانسته‌ایم در بحث امداد و نجات غریق در محیط‌های آبی نیز نقش موثری داشته باشیم.

سوریان کلاسیک کردن و همسو کردن آموزش‌های ارائه شده از سوی هیئت غواصی استان را با استانداردهای جهانی از مهم‌ترین اهداف این هیئت ذکر کرد و گفت: در صورت ادامه بارش نزولات آسمانی و پرآب شدن سد اکباتان، بازهم دوره آموزشی مبتدی «آغازگر» غواصی را برای متقاضیان برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام/89034/م20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول