اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون میراث فرهنگی کرمانشاه مطرح کرد

هنگ‌کنگ میزبان نمایشگاه منسوجات خانگی کرمانشاه

معاون اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: نمایشگاه منسوجات خانگی هنرمندان کرمانشاهی در هنگ‌کنگ از 31 فروردین ماه الی سوم اردیبهشت ماه سال 93 برگزار می‌شود.

هنگ‌کنگ میزبان نمایشگاه منسوجات خانگی کرمانشاه

نصرت‌الله سپهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان کرمانشاه از تاریخ 31 فروردین لغایت سوم اردیبهشت سال 93 نمایشگاه منسوجات خانگی را در هنگ‌کنگ برگزار می‌کند.

وی تصریح کرد: استان کرمانشاه در زمینه توسعه صنایع‌دستی عملکرد مناسب و خوبی دارد و باید از این فرصت‌ها به ‌بهترین نحو برای ارتقا و توسعه رشد صنایع بومی استفاده و سرمایه‌گذاری کرد.

به گفته سپهر، برای بهره‌مندی از توانمندی‌های صنایع‌دستی کرمانشاه باید مسئولان اجرایی نگاهی تاثیرگذارتر و حمایتی مستمرتر داشته و در این‌صورت اثرات مثبتی در زمینه صنایع‌دستی بومی در استان مشاهده خواهیم کرد.

معاون اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان کرمانشاه بیان کرد: حمایت مسئولان برای حضور در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی باعث ترغیب هنرمندان و تعاونی‌ها شده که با انگیزه بیشتری حضور پیدا کنند.

وی با بیان اینکه تمامی هنرمندان و تعاونی‌ها می‌توانند در این نمایشگاه شرکت کنند، افزود: از هنرمندان دعوت شده به معاونت صنایع‌دستی کرمانشاه واقع در خیابان آیت‌الله کاشانی، نبش کوچه 227 مراجعه کنند و کار ثبت‌نام خود را انجام بدهند.

سپهر خاطرنشان کرد: هزینه اجاره غرفه به ازای هر متر مربع 585 دلار و هزینه سفر هر نفر از هنرمندان 998 دلار است.

انتهای پیام/2700/ل20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول